کد خبر : 2062716 | 26 مرداد 1403 ساعت 22:44 | 40.1K بازدید | 109 دیدگاه

سیدحسین دروازه‌‌بانی که به او نیاز دارید!

سیدحسین حسینی در بازی مقابل شمس‌آذر ستاره خط دفاعی استقلال بود.

سیدحسین دروازه‌‌بانی که به او نیاز دارید!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد امروز کاپیتان استقلال سه امتیاز مهم برای این تیم به همراه داشت تا مانند فصل گذشته در هفته‌های ابتدایی در شروع موفق آنها تاثیرگذار باشد.

حسینی فصل گذشته در بازی مقابل ملوان یک سوپراستار تمام‌عیار بود و با مهار پنالتی و چندین واکنش خوب باعث برد استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی شد، در این فصل او از هفته اول تاثیرگذاری خود را نشان داد و با چند واکنش پیاپی ستاره زمین بود.

ویدئو: 350306

در یکی از صحنه‌ها در حالی که حسینی برای خروج و جمع کردن توپ قصد داشت از محوطه خارج شود، باد شدید ورزشگاه باعث شد تا مسیر توپ تغییر پیدا کند و کاپیتان استقلال به دشواری با کف دست توپ را به کرنر فرستاد و دروازه استقلال را بسته نگه داشت.

2069073

چندین ضربه خطرناک از راه دور و واکنش‌های به موقع حسینی در ادامه مسابقه در بسته ماندن دروازه استقلال تاثیرگذار بود اما او در نهایت در دقیقه 88 روی ضربه پنالتی تسلیم شد و در این مسابقه نتوانست کلین‌شیت انجام دهد.

حسینی بعد از گل دوم استقلال به شدت خوشحال بود و علاوه بر درخشش خوبی که در این مسابقه داشت با قدرت رهبری خود به خوبی بازیکنان استقلال را در شرایط مسابقه نگه‌داشت.

او در این فصل با شروع خوبی که داشت به نظر می‌رسد که فصل خوبی را پیش رو داشته باشد و اهداف بزرگی را همراه با پیراهن استقلال دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها