کد خبر : 2062708 | 27 مرداد 1403 ساعت 05:14 | 47.5K بازدید | 54 دیدگاه

تمجیدها از الماس یونایتد: سوپراستار آینده فوتبال!

جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول، معتقد است کوبی ماینو، ستاره جوان منچستر یونایتد، در آینده تبدیل به بازیکن بسیار بزرگی خواهد شد.

تمجیدها از الماس یونایتد: سوپراستار آینده فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم اریک تن‌هاخ، فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ برتر خود را امشب در الدترافورد مقابل فولام آغاز می‌کند و به دنبال شروعی پر قدرت پس از فصل ناامیدکننده ۲۴-۲۰۲۳ است.

در طول تابستان، سوالاتی درباره آینده دو هافبک منچستریونایتد، یعنی اسکات مک‌تامینی و کاسمیرو، مطرح شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که فولام به دنبال جذب مک‌تامینی است و چندین پیشنهاد برای این بازیکن ارائه کرده است. همچنین شایعاتی درباره آینده کاسمیرو در باشگاه وجود دارد، زیرا او در فصل گذشته عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت.

با این حال، یک هافبک منچستریونایتد، به عنوان آینده باشگاه شناخته می‌شود. کوبی ماینو، ستاره ۱۹ ساله انگلیسی، مورد توجه جیمی کاراگر و روی کین قرار گرفته است. کاراگر به اسکای اسپورتس گفت: «فکر می‌کنم او یک کشف واقعی بوده است. من عاشق تماشای بازی او و آنچه در تابستان انجام داد، هستم. برای دیدن بازی‌های او در صف اول می‌نشینم. او در فصل گذشته به تیم آمد و ما ابهاماتی درباره خط هافبک منچستریونایتد داشتیم. ابتدا می‌گفتیم کاسمیرو نیاز به یک زوج دارد، اما حالا می‌گوییم ماینو نیاز به یک زوج دارد. فکر می‌کنم او به یک ستاره بسیار بزرگ تبدیل خواهد شد.»

2069060

روی کین، هافبک سابق منچستریونایتد، افزود: «او نشان داده یک هافبک کامل  است. او باید این عملکرد را ادامه دهد. او بازی را بسیار آسان جلوه داده، خواندن بازی و بلوغ او واقعا تحسین‌برانگیز است. امیدوارم بتواند بدون مصدومیت این عملکرد را ادامه دهد. من بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام و در هر جایی که باشم از او تعریف می‌کنم.»

دیدگاه‌ها