کد خبر : 2062691 | 26 مرداد 1403 ساعت 21:15 | 25.7K بازدید | 19 دیدگاه

رسمی: تمدید قرارداد شماره ۱۰ جدید یوونتوس

کنان ییلدیز، ستاره جوان ترکیه‌ای، قرارداد خود را با یوونتوس تا سال ۲۰۲۹ تمدید کرد.

رسمی: تمدید قرارداد شماره ۱۰ جدید یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ۱۹ ساله که به تازگی به عنوان شماره ۱۰ یوونتوس انتخاب شده است، به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی آینده این باشگاه شناخته می‌شود.

ییلدیز که در آلمان به دنیا آمده و از پدری ترک و مادری آلمانی است، تصمیم گرفت که در سطح ملی برای تیم ملی ترکیه بازی کند. او تاکنون ۱۲ بازی ملی برای ترکیه انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

مسیر ییلدیز به یوونتوس پس از یک دهه حضور در سیستم جوانان بایرن مونیخ آغاز شد، جایی که از سن هفت سالگی در آنجا بازی می‌کرد. یوونتوس پتانسیل او را تشخیص داد و در سال ۲۰۲۲ او را به تورین آورد و ابتدا در تیم جوانان خود قرار داد. او در ۳۷ بازی برای تیم زیر ۱۹ سال یوونتوس ۱۵ گل به ثمر رساند.

فصل ۲۰24-2023 نقطه عطفی برای ییلدیز بود، جایی که او به تیم اول یوونتوس راه یافت. او اولین بازی خود در سری A را در مقابل اودینزه در ۲۰ اوت ۲۰۲۳ انجام داد و به زودی پس از آن در یک بازی خارج از خانه مقابل فروزینونه یک گل تماشایی به ثمر رساند.

2069026

تمدید قرارداد و اختصاص شماره ۱۰ معروف، که قبلاً توسط اسطوره‌های باشگاه پوشیده شده بود، نشان‌دهنده اعتماد یوونتوس به پتانسیل ییلدیز است. این آغاز یک سفر طولانی و موفقیت‌آمیز است که باشگاه امیدوار است با این بازیکن جوان داشته باشد.

دیدگاه‌ها