کد خبر : 2062687 | 26 مرداد 1403 ساعت 21:12 | 76.5K بازدید | 19 دیدگاه

تصمیم احساسی و عجیب باقر محمدی؛

خداحافظی سنگربان تیم ملی پس از دیدار جنجالی! ( عکس )

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه گیتی‌پسند اصفهان، در اقدامی عجیب و کاملا احساسی پس از ال‌کلاسیکو امروز با قفس توری خداحافظی کرد.

خداحافظی سنگربان تیم ملی پس از دیدار جنجالی! ( عکس )

به گزارش "ورزش سه"، بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال ایران و مرد شماره یک تیم ملی که در جام ملت‌های آسیا با نمایشی بسیار خوب دست‌کش طلایی مسابقات را از آن خود کرده بود، پس از ال‌کلاسیکوی جنجالی امروز در اقدامی عجیب با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و جامعه فوتسال و از جمله سرمربی تیم ملی را پیش از جام جهانی به شوک فرو برد.

محمدی در نبرد ال‌کلاسیکو عملکرد خوبی را نداشت و فشار بسیار زیادی به‌خاطر حساسیت بازی و نمایش خود تحمل کرد. دروازه‌بان گیتی پسند که در لحظات پایانی مسابقه با بازیکنان مس سونگون درگیر شد و همچنین پیامک تهدیدآمیزی را به سرمربی مس سونگون ورزقان پس از اظهار نظراتش داده بود، که بیان‌گر احساسی شدن سنگربان تیم ملی است، تصمیم گرفت به شکل غیرمنتظره‌ای از فوتسال خداحافظی کند.

اگرچه، بدیهی است که باقر محمدی از تصمیم خود صرف نظر کند. به‌خصوص که از مهره‌های کلیدی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال به‌شمار می‌رود.

*او در متن خداحافظی خود نوشت:

با سلام خدمت تمامی ایرانی‌های عزیز

آرزوی هر کسی بازی کردن در تیم ملی و حضور در بالاترین سطح آن رشته ورزشی یعنی جام جهانی و المپیک است. اما رسیدن به اون نقطه وقتی قشنگ است که قدم به قدم و از پایین‌ترین سطح شروع کرده باشی و بی‌نیاز از هر کمک بیرونی با نقطه رسیده باشی و چه زیباست که این مسیر را خودت در زندگی تجربه کرده باشی.
اما گاهی اوقات اتفاقاتی برای تو رخ می‌دهد که حاضری عطای این رسیدن را به لقایش ببخشی و چه سخت می‌گذرد ثانیه‌هایی که این تصمیم را همراه با اشک و مرور خاطرات می‌گیری.
من باقر محمدی، دروازه‌بان حال حاضر تیم ملی،گذشتم از آنچه از کودکی برای خودم تصویرسازی کردم. گذشتم تا بدانم فوتسال و هر آنچه در آن است ارزش شنیدن توهین‌های مکرر دوستانم و دیگران نسبت به خانواده‌ام را ندارد. گذشتم تا بدانم ۶ ماه بازی با مچ آسیب دیده و تحمل دردهای شبانه ارزش آن را نداشت که که دوستانم انواع تخریب‌ها را بر علیه من بکنند که چرا من باید در این جایگاه باشم.
فوتسال و جام جهانی برای شما باشد و بازی در لیگ و قهرمانی و شکستن رکوردهای تاریخی فوتسال ایران برای من.
امیدوارم شاید در آینده و محیطی دوستانه‌تر در فوتسال باز هم لباس تیم ملی را بر تن کنم و به همراه با شما هم فوتسال لذت ببرم.
« سرباز کوچک ایران »
«باقر ( مسعود ) محمدی»

2069020

در شرایطی که قرار بود اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای اردوی آماده‌سازی پیش از جام جهانی 2024 امشب اعلام شود، گویا اتفاقات ال‌کلاسیکو به کلی ذهن شمسایی را درگیر کرده است و همچنان خبری از سیاهه منتخب سرمربی تیم ملی نیست.

دیدگاه‌ها