کد خبر : 2062684 | 26 مرداد 1403 ساعت 20:53 | 21.4K بازدید | 28 دیدگاه

جهنم یادگار انتظار رقبا را می‌کشد

اعلام برنامه: نقص جدی در تقویم آسیایی تراکتور

کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه دیدارهای تراکتور در آسیا را اعلام کرد.

اعلام برنامه: نقص جدی در تقویم آسیایی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی پای به رقابت‌های آسیایی خواهد گذاشت که با تیم‌های موهان باگان هند، الوکره قطر و روشن تاجیکستان هم‌گروه شده است. نکته مهم اینکه تراکتور به ترتیب با تیم‌های قطری، هندی و تاجیکستانی دیدار خواهد کرد اما در بازی برگشت آخرین دیدار با نماینده شهر کلکلته هند خواهد بود.

اولین بازی تراکتور در استادیوم الجنوب قطر خواهد بود که میزبانی جام جهانی را هم برعهده داشت. این بازی روز 28 شهریور برگزار خواهد شد و به عبارتی تراکتوری‌ها بعد از فیفادی باید وارد رقابت‌های آسیایی شوند.

سپس تراکتور دو بازی متوالی را در استادیوم یادگار برگزار خواهد کرد و مقابل نماینده هند و تاجیکستان قرار می‌گیرد که احتمالا برد در این بازی مسیر صعود تراکتور را روشن خواهد کرد.

2069018

این در حالی است که دور برگشت از 16 آبان و با بازی روشن تاجیکستان آغاز خواهد شد. این در حالی است که استادیوم تیم روشن هنوز اعلام نشده تا این نقص بزرگ در اعلام برنامه تراکتور وجود داشته باشد.

آخرین میزبانی تراکتور هم روز هفتم آذر مقابل الوکره، مهم‌ترین رقیب تراکتور، خواهد بود که سرخپوشان تبریزی احتمالا برای جنگ صدرنشینی وارد این بازی خواهند شد. هفته آخر نیز روز 14 آذر در استادیوم کریرانگان کلکلته برگزار خواهد شد.

برنامه تراکتور به این شرح است:

چهارشنبه 28 شهریور: الوکره - تراکتور (استادیوم الجنوب)
چهارشنبه 11 مهر: تراکتور - موهان باگان (استادیوم یادگار)
چهارشنبه 2 آبان: تراکتور - روشن (استادیوم یادگار)
چهارشنبه 16 آبان: روشن - تراکتور (مشخص نشده)
چهارشنبه 7 آذر: تراکتور - الوکره (استادیوم یادگار)
چهارشنبه 14 آذر: موهون باگان - تراکتور (کریرانگان کلکلته)

دیدگاه‌ها