کد خبر : 2062677 | 26 مرداد 1403 ساعت 20:10 | 27.5K بازدید | 14 دیدگاه

جنجال ال‌کلاسیکو به بیرون از مسابقه هم ورود کرد؛

پیام تهدید آمیز گلر ملی‌پوش به سرمربی حریف (عکس)

باقر محمدی، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم گیتی پسند اصفهان که از مهم‌ترین عوامل درگیری در ال‌کلاسیکو جنجالی بود، پس از مسابقه سرمربی مس سونگون ورزقان را به شکل عجیبی تهدید کرد.

پیام تهدید آمیز گلر ملی‌پوش به سرمربی حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو فوتسال ایران بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان از مدعیان قهرمانی فصل که همیشه عجایب، وقایع و اتفاقات خاص آن چه در زمین مسابقه و چه بیرون از گود حواشی فراوانی را در پی داشته است، در مسابقه امروز هم تکرار شد و نبرد هیجان‌انگیز و پر گل، در کنار کارت‌های زرد و قرمز، درگیری و تنش بسیاری هم رقم خورد.

این دیدار که با نتیجه شش بر شش به پایان رسید. در فاصله 12 ثانیه تا پایان مسابقه و پس از گل ششم مس سونگون، بازیکنان دو تیم به شدت با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند و دقایقی بازی را از جریان انداختند.

پس از مسابقه، حمید بی‌غم سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در جمع خبرنگاران به رفتار عجیب باقر محمدی در جریان و پایان بازی اشاره کرد و او را به باد انتقاد گرفت. پس از این مصاحبه، دروازه‌بان ملی‌پوش گیتی پسند با ارسال پیامکی، او را نسبت به اظهار نظراتش تهدید کرده است.

2068993
پیامک عجیب باقر محمدی دروازه‌بان ملی‌پوش تیم گیتی پسند اصفهان به حمید بی‌غم سرمربی تیم مس سونگون ورزقان پس از حواشی رخ داده در ال‌کلاسیکو فوتسال ایران

بی‌غم در بخشی از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران مدعی بود: مسعود ( باقر ) محمدی در دقیقه چهار با لگد به ران پای بازیکن ما ( مس سونگون ) زد. چرا زمانی که توپ را می‌گیرد، پس از آن لگد می‌زند. همین باقر محمدی است که آخر بازی، جلوی مهره سیزدهم من را ( محمد شجری )  گرفته و او را کتک می‌زند. متاسفم برای تیم ملی که دروازه‌بانش تو باشی.

صحبت‌های بی‌غم، بلافاصله واکنش باقر محمدی را به همراه داشته است. دروازه‌بان ملی‌پوش در پیامکی با این جملات ( تو مصاحبه‌ات عذرخواهی کن. والا یک روزی، یک جایی گردونه می‌چرخه. خودت می‌دونی ) سرمربی مس سونگون را تهدید نموده.

دیدگاه‌ها