کد خبر : 2062672 | 26 مرداد 1403 ساعت 20:15 | 12.4K بازدید | 27 دیدگاه

تیم ما در این بازی امنیت نداشت

واکنش مدیرعامل مس سونگون به دیدار جنجالی

مدیرعامل مس سونگون در مورد اتفاقات جنجالی بازی با گیتی پسند صحبت کرد.

واکنش مدیرعامل مس سونگون به دیدار جنجالی

به گزارش “ورزش سه”، یاسر نجف‌زاده مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان پس از حواشی ایجاد شده در پایان دیدار تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان از هفته ششم لیگ برتر فوتسال، عنوان کرد: حساسیت دیدار دو تیم باعث شده بود تا پیش‌بینی از بروز چنین اتفاقاتی در محل برگزاری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم گیتی پسند اصفهان یک روز قبل از بازی به حواشی دامن زده بود. متاسفانه در تمرین قبل از بازی تیم ما در سالن پیروزی اصفهان، برق به طور عجیبی قطع شد. در حالی که همه ساختمان‌های مجاور برق داشتند و فقط برق سالن پیروزی قطع شده بود.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: فیلم‌های بازی موجوده، بازیکنان و تیم ما در این دیدار امنیت لازم را نداشتند. بیش از ۴۰ تا بطری آب حتی بطری شیشه‌ای هم به سمت تیم ما پرتاب شد و هر لحظه امکان مصدوم شدن بازیکنان مس سونگون وجود داشت.

یاسر نجف‌زاده با واکنش به عدم صدور رای کمیته انضباطی دیدار گیتی پسند مقابل فولاد هرمزگان، مطرح کرد: به نظرم احکام انضباطی در چنین دیدارهایی باید به موقع صادر شود. متاسفانه تعویق در صدور رای کمیته انضباطی باعث شده بود تا حواشی این دیدار حساس هم دو چندان شود.

وی در پایان صحبت‌هایش عنوان کرد: مجددا تاکید می‌کنم که فیلم تمامی اتفاقات و حواشی این دیدار موجوده و نمایندگان فدراسیون هم در این دیدار از نزدیک شاهد تمامی اتفاقات بازی بودند. امیدوارم کمیته انضباطی به درستی احکام لازم را صادر کند.

دیدگاه‌ها