کد خبر : 2062667 | 26 مرداد 1403 ساعت 19:57 | 27.3K بازدید | 28 دیدگاه

جزئیات بیشتر از چاقو خوردن منیر نصراوی

اگر یامال می‌رفت پدرش چاقو نمی‌خورد!

جزئیات بیشتری از حادثه درگیری منیر نصراوی، پدر لامین یامال و چاقو خوردن او منتشر شده است.

اگر یامال می‌رفت پدرش چاقو نمی‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، منیر نصراوی، پدر لامین یامال، پس از مشاجره‌ای با همسایه‌هایش، تصمیم گرفت که شب همان روز با آنها ملاقات کند و صلح کند. گفته می‌شود قرار بر این بوده که خود لامین یامال در روزی دیگر به همراه پدرش در این جلسه حضور داشته باشد اما پدر او در زمانی زودتر و تنها به ملاقات همسایه‌ها رفت و این مردان با چاقو (و شاید پیچ‌گوشتی) به محل ملاقات آمدند و او را محاصره کردند، کتک زدند و با چاقو مجروح کردند. این حادثه در پارکینگی در محله روکافوندا در ماتارو رخ داد.

منیر نصراوی پس از این حادثه به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. او در مصاحبه‌ای از تخت بیمارستان گفت که احساس می‌کرد بین مرگ و زندگی قرار دارد. پلیس کاتالونیا چهار مظنون را در ارتباط با این حمله دستگیر کرده است.

2068448

این مشکل پس از آن رخ داد که نصراوی در حال پیاده‌روی با سگش بود و با پدر یک پسر جوان که از بالکن روی او آب ریخته بود، وارد مشاجره شد. نصراوی ساعاتی بعد برای ملاقات با آنها به پارکینگ رفت تا اختلافات را حل کند، اما آنها او را به دام انداختند و به او حمله کردند.

او در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان است و وضعیتش پایدار گزارش شده است. لامین یامال، بازیکن جوان بارسلونا، نیز از این حادثه شوکه شده و در شبکه‌های اجتماعی از حمایت‌های مردم تشکر کرده است.

دیدگاه‌ها