کد خبر : 2062665 | 26 مرداد 1403 ساعت 20:00 | 62.9K بازدید | 93 دیدگاه

نام او تامی اشترکالی است؛

ظهور یک مهاجم قاتل در فوتبال ایران

تعریف و تمجیدها از تومیسلاو بی‌جهت نبود، او در همان بازی نخست شایستگی خود را نشان داد.

ظهور یک مهاجم قاتل در فوتبال ایران

به گزارش  “ورزش سه”، تامی اشترکالی مهاجم موردعلاقه دراگان اسکوچیچ که از لیگ کرواسی به ایران آمده، در همان دقایق اول چهره یک بازیکن پا به توپ و با ضرب فوق‌العاده را نشان داد و خیلی زود به آنچه می‌خواست رسید.

اشترکالی که در همان دقایق نخست یک شوت محکم را به سمت دروازه حامد لک زد و با بدشانسی توپش از بالای دروازه به بیرون رفت، این بار روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر کار را تمام کرد.

ویدئو: 350291

مهاجم جدید تراکتور پاس دانیال را با یک شوت هولناک به سمت دروازه فرستاد تا تیمش را ۲-۰ از حریف پیش بیندازد و با این گل خود را به عنوان مهاجم شماره یک تیمش معرفی کند.

این بازیکن ۲۸ ساله که فصل گذشته روی ۱۵ گل تیمش تاثیرگذار بود، نه تنها در گلزنی بلکه به عنوان یک پاسور هم می‌تواند بدرخشد و این موضوع را احتمالا در هفته‌های بعدی نشان خواهد داد.

هواداران تراکتور که نگران وضعیت خط حمله تیمشان بودند، حالا امیدوار خواهند بود که در این فصل سخت با ضربات محکم تامی بتوانند به پیروزی برسند.

البته از همان اولین جلسه حضور اشترکالی در تمرینات تراکتور، تعریف و تمجیدها از این بازیکن به راه افتاد اما شاید کسی انتظارش را نداشت که او به این سرعت خود را ثابت کند.

دیدگاه‌ها