کد خبر : 2062633 | 26 مرداد 1403 ساعت 21:53 | 42.8K بازدید | 82 دیدگاه

بوسه مهرداد تقدیم به تور سیدمهدی

هوادار صفر - خیبر 1: فریاد وی‌ای‌آر در شهر قدس!

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران خیبر موفق شد با نتیجه یک بر صفر هوادار را شکست دهد.

هوادار صفر - خیبر 1: فریاد وی‌ای‌آر در شهر قدس!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از هشت دیدار نخست هفته اول لیگ بیست و چهارم، تیم هوادار در ورزشگاه شهر قدس میزبان و پذیرای خیبر خرم آباد بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سبزپوشان به پایان رسید. 

ویدئو: 350318

خیبر که فصل نخست حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، از آغاز بازی عملکردی تهاجمی و اجرا گذاشت و شاگردان رضا مهاجری سعی داشتند هرچه زودتر به گل برتری برسند که این اتفاق در ۴۵ دقیقه نخست رخ نداد. 

در نیمه دوم خیبر با تعویض‌هایی که انجام داد، مشخص بود تنها برای گل زدن در نیمه دوم به زمین آمده و در نهایت شلوغی محوطه جریمه و اشتباه آرشا شکوری، باعث شد مهرداد قنبری دروازه هوادار را باز کند تا بازی با نتیجه یک بر صفر دنبال شود. 

در ادامه این دیدار که خیبر از کسب سه امتیاز این بازی با نتیجه یک بر صفر رضایت داشت، سعی کرد جریان بازی را مدیریت کند و با موفقیت موفق شدند اولین دیدار لیگ برتری خودشان را با پیروزی پشت سر بگذارند. 

خیبر اکنون با ۳ امتیازی که از این دیدار به دست آورد، یکی از شش تیم فصل جدید لیگ برتر است که لیگ را با پیروزی آغاز کرده و شاگردان سیدمهدی رحمتی هم که حالا فصل را با شکست آغاز کردند، قطعاً با شرایطی متفاوت‌تر لیگ را دنبال خواهند کرد.


هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران - لیگ بیست و چهارم 
جمعه ۲۶ مرداد ساعت ۱۹:۳۰
ورزشگاه شهر قدس تهران
داور: حسن اکرمی / کمک داوران: حسن ظهیری و میلاد قاسمی / داور چهارم: کیوان علی‌محمدی / ناظر: محمدرضا فلاح


ترکیب خیبر خرم آباد:
تونی باتیستا، محسن طرهانی، محسن سفید چغایی، کوین بولی، علیرضا نقی‌زاده (۸۲- مهدی عبدی)، علیرضا دغاغله (۶۲-حمید ملکی)، سینا خادم‌پور، آنتونی اکومو، فرید امیری، حمیدرضا طاهرخانی (۶۲-عارف رستمی) و مهرداد قنبری
سرمربی: محمدرضا مهاجری

2068980

ترکیب هوادار:
آرشا شکوری، میثم تهی‌دست، صائب محبی، مرتضی منصوری، عرفان معصومی، مصطفی احمدی، مهدی مهدوی، مهدی گودرزی، پیمان رنجبری، امیرحسین بهادر (۵۲-محمدحسین صادقی) و رضا سلطانی   
سرمربی: سیدمهدی رحمتی


⚽️شرح گل:

خیبر ۱-۰ هوادار (مهرداد قنبری دقیقه ۶۸): ضربه مواج رستمی با دفع ناقص آرشا شکوری همراه شد و توپ مقابل پای قنبری فرود آمد تا این بازیکن به سادگی گل نخست بازی را به ثمر برساند.

ویدئو: 350308

⏱لحظات حساس:

دقیقه ۱۵: تا این‌جای بازی خیبری‌ها عملکردی بهتر از هوادار به اجرا گذاشته‌اند اما در خلق موقعیت ناکام بودند.

دقیقه ۲۳: محبی به خوبی تیر دو دروازه هوادار را پوشش داد و توپ ارسال شده توسط دغاغله را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۷: ضربه قیچی برگردان جذاب طاهرخانی پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: نیمه دوم بازی هم کماکان بدون موقعیت دنبال می‌شود.

دقیقه ۵۷: شوت خطرناک امیری با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: بعد از به ثمر رسیدن گل نخست خیبر، این تیم هم عقب‌تر رفته است.

دقیقه ۸۲: داریوش شجاعیان در موقعیت تک به تک با تونی باتیستا قرار گرفت ولی دروازه‌بان برزیلی خیبر با عکس‌العمل خوب خود او را ناکام گذاشت.


🟨کارت‌های زرد

فرید امیری (30)


🔴حواشی:

*هواداران خیبر خرم‌آباد استقبال ویژه‌ای از این دیدار داشته‌اند و به نظر می‌رسد ۱۵۰۰ بلیتی که در اختیار این تیم بوده تماما فروخته شده است.

2068983

*با گذشت دقایقی از دیدار هوادار و خیبر تعداد زیادی از هواداران لرتبار پشت درهای استادیوم شهدای شهر قدس مانده‌اند.


🥇بهترین بازیکن زمین: مهرداد قنبری، کاپیتان خیبر در این دیدار عملکرد خوبی از خود به اجرا گذاشته بود و در نهایت هم این بازیکن با تجربه پس از تلاش‌های بسیار زیادی که کرد موفق شد زننده تک گل این بازی باشد.

دیدگاه‌ها