کد خبر : 2062603 | 26 مرداد 1403 ساعت 17:05 | 32K بازدید | 34 دیدگاه

ستاره رئال از جدایی منصرف شد: همین‌جا می‌مانم

دنی سبایوس از ترک رئال مادرید منصرف شده است و قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد.

ستاره رئال از جدایی منصرف شد: همین‌جا می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس یکی از بازیکنانی بود که رئال مادرید در پنجره تابستانی سال گذشته برای تمدید قراردادش تلاش بسیاری کرد و او هم در نهایت تصمیم گرفت که پیشنهاد ارائه شده را بپذیرد و به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت.

این بازیکن در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا فرصت زیادی برای حضور در ترکیب رئال پیدا نکرد و این وضعیت اصلا برایش خوشایند نبود. بسیاری از منابع نزدیک به این بازیکن از نارضایتی او در طول فصل خبر داده بودند و پیش‌بینی می‌شد که او به دنبال ترک این باشگاه باشد.

1885298

رسانه‌های اسپانیایی هم در چند هفته اخیر بارها اخباری را مبنی بر تصمیم این هافبک برای جدایی از رئال مادرید منتشر کرده بودند. حتی چند روز قبل گفته شده بود که او رسما از مدیران این باشگاه خواسته است که با جدایی او موافقت کنند، هرچند هیچ پیشنهاد رسمی‌ای برای جذب او ارائه نشده بود. اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط برای این بازیکن فرق کرده است.

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که سبایوس از این تصمیم منصرف شده و مایل است که به حضورش در رئال مادرید در فصل آینده ادامه دهد. این بازیکن در دیدار سوپر جام فوتبال اروپا برابر آتالانتا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و دقایقی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و به نظر می‌رسد که مصمم است تا توانایی‌هایش را به کارلو آنچلوتی ثابت کند بتواند به هر شکل ممکن جایی در ترکیب این تیم در فصل آینده پیدا کند.

دیدگاه‌ها