کد خبر : 2062598 | 27 مرداد 1403 ساعت 03:00 | 32.1K بازدید | 8 دیدگاه

شیرر:

بدون پدرم نمی‌دانم چطور فصل را شروع کنم

آلن شیرر، اسطوره نیوکاسل و تیم ملی انگلیس، برای اولین بار درباره درگذشت پدرش صحبت کرد.

بدون پدرم نمی‌دانم چطور فصل را شروع کنم

به گزارش "ورزش سه"، پدر این اسطوره که او نیز آلن نام داشت، پس از مبارزه با سرطان در اوایل امسال درگذشت. او در ماه فوریه پس از مبارزه و شکست دادن این بیماری بی‌رحم در سن ۶۵ سالگی، دوباره به این بیماری مبتلا شده بود. سرطان به ریه‌ها و مغز او سرایت کرد و تنها چند ماه به او فرصت زندگی داد.

شیرر اکنون برای اولین بار درباره مرگ غم‌انگیز پدرش صحبت کرده است، زیرا او آماده بازگشت به کار در برنامه "مچ آو دِ دِی" است.

او در ستونی برای "اتلتیک" نوشت: «او دقیقاً آنچه را که می‌خواست به ما گفت که وقتی زمانش فرا رسید، می‌خواهد در خانه باشد. همین‌طور هم شد. همه ما با او بودیم. او بسیار آرام از دنیا رفت؛ بدون درد.

در طول مسیر، لحظات روشن و تاریکی وجود داشت. ما می‌دانستیم که چه اتفاقی خواهد افتاد و روزی که سعی می‌کردم برای چند ساعت خاموش شوم، با مادرم تماس گرفتم، گفت: «بابا می‌خواهد تو و کارن الان به خانه بیایید. او آماده رفتن است.»

2068869

در پایان، او ۲۷ یا ۲۸ ساعت دیگر دوام آورد، اما در آن عصر آخر، او درباره زندگی‌اش صحبت کرد، افرادی که با آنها دعوا کرده بود و دوست نداشت و برنامه‌هایی که برای مراسم تشییع جنازه خودش داشت. او می‌خندید و خاطره‌بازی می‌کرد.»

شیرر همچنین فاش کرد که پدرش می‌خواست آهنگ تم برنامه "مچ آو دِ دِی" در مراسم تشییع جنازه او پخش شود.

این مهاجم سابق یادآور شد: «در مراسم یادبود او، تم "مچ آو دِ دِی" با صدای بلند و شاد پخش می‌شد.

این موسیقی هم تصمیم خودش بود، اگرچه این ایده را از مادرم دزدید و کمی قبل از مرگش به ما گفت که این چیزی است که می‌خواهد.»

شیرر پس از درگذشت پدرش به کار پخش خود ادامه داد.

او اکنون احساسات متفاوتی نسبت به بازگشت به کار برای فصل جدید لیگ برتر دارد که امشب آغاز می‌شود.

این ستاره نیوکاسل ادامه داد: «من فصل گذشته را با چشم بسته به پایان رساندم. من چند بار در برنامه "مچ آو دِ دِی" ظاهر شدم و از آن عبور کردم، درست همانطور که برای کار کارشناسی در مسابقات قهرمانی اروپا انجام دادم، اما اینجا و اکنون متفاوت احساس می‌شود.

2068870

این آخر هفته در استودیوهای بی‌بی‌سی در سالفورد خواهم بود و صادقانه نمی‌توانم به شما بگویم که وقتی آن آهنگ معروف شروع می‌شود چه احساسی خواهم داشت، اما می‌دانم که سخت خواهد بود - بسیار سخت.

این برای اکثر شما تعجب‌آور نخواهد بود، اما مثل پدرم، ذاتاً احساساتی نیستم، اما در ۵۴ سالگی بدون او در کنارم، بدون اینکه فقط آنجا باشد، وارد اولین فصل خود می‌شوم. این خلائی است که نمی‌توان پر کرد و هنوز هم بسیار تازه است.»

شیرر با یک تیم جدید در برنامه "مچ آو دِ دِی" کار خواهد کرد، زیرا یان رایت، همکار قدیمی او، این برنامه را ترک کرده است.

دیدگاه‌ها