کد خبر : 2062581 | 26 مرداد 1403 ساعت 15:41 | 37.1K بازدید | 33 دیدگاه

شوک پپ به بارسا: کانسلو در سیتی می‌ماند

پپ گواردیولا در آستانه فصل جدید با تمجید از کیفیت ژوائو کانسلو اعلام کرد که احتمالاً او در منچسترسیتی خواهد ماند.

شوک پپ به بارسا: کانسلو در سیتی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته اول فصل جدید لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه در دیداری جذاب به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در استمفوردبریج به مصاف چلسی خواهد رفت.

پپ گواردیولا دقایقی پیش در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مصدومیت اسکار باب:
او در جلسات تمرینی دچار مصدومیت شد و متأسفانه وضعیتش خوب نیست. امشب عمل جراحی خواهد شد و امیدوارم که به بهترین شکل به میادین بازگردد. امیدواریم که در سه یا چهار ماه آینده به زمین بازی برگردد. ما برای او ناراحتیم، اما نه به دلیل عملکردش در پیش‌فصل، بلکه به دلیل اینکه مصدومیت طولانی‌مدت همیشه مشکل‌ساز است. منتظر بازگشت او هستیم.

حضور بازیکنان دیر اضافه‌شده به تمرینات در ترکیب:
هنوز نمی‌دانم... آنها فقط دو یا سه جلسه تمرینی با ما داشته‌اند. با آمادگی و وضعیت خوبی به تمرینات بازگشتند. امروزه بازیکنان حرفه‌ای حتی در تعطیلات نیز از خود مراقبت می‌کنند. ترکیب ما امروز یا فردا مشخص خواهد شد. مطمئنم که آماده‌اند، اما نه برای ۹۰ دقیقه کامل. شاید هم آماده باشند. مهم این است که همه به تیم بازگشته‌اند.

2060402

کالوین فیلیپس:
به نظر می‌رسد که او به صورت قرضی به ایپسویچ می‌رود. فکر می‌کنم این انتقال انجام شده است، اما تا قطعی نشود، نمی‌توان چیزی گفت. به نظر می‌رسد که او تصمیم خود را برای پیوستن به این تیم گرفته است.

خرید بازیکنان جدید:
شاید... شاید هم نه! باید ببینیم چه می‌شود. من از تیمی که داریم راضی هستم. می‌دانم که خرید بازیکنان جدید چه احساسی دارد، اما باید شرایط را در نظر بگیریم. از بازیکنانم راضی‌ام و باید بازار نقل‌وانتقالات را بررسی کنیم. شاید همین‌طور ادامه دهیم و شاید هم بازیکنانی اضافه کنیم. اکنون نمی‌توانم پاسخی به این سوال بدهم.

ژوائو کانسلو:
او با ما تمرین می‌کند. آینده‌اش را بررسی خواهیم کرد. شاید در سیتی بماند و شاید به صورت قرضی برود. هنوز نمی‌دانم. او در تمرینات رفتار بسیار خوبی داشته و علاقه‌مند به بازی و تمرین است. بله، ممکن است در سیتی بماند. هنوز پیشنهادی برای او دریافت نکردیم. همه چیز به مدیر برنامه او و باشگاه بستگی دارد. اگر قرار باشد بماند، با او مانند همه بازیکنان دیگر رفتار خواهیم کرد. من هرگز به کیفیت او شک نداشته‌ام، اما نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.

تعطیلات کوتاه برخی بازیکنان:
من هم ترجیح می‌دادم که آنها بیشتر استراحت کنند. دوست داشتم زمان بیشتری برای تعطیلات به آنها داده می‌شد، اما شرایط به این شکل است.

2059071

تأثیر انزو مارسکا روی چلسی
او ایده‌های خود را در چلسی دارد و می‌تواند کارهای بسیاری انجام دهد. توصیه من این است که به او زمان بدهید. اگر مالکان باشگاه چلسی توصیه من را بپذیرند، باید بگویم که این مربی نیاز به زمان دارد و جواب خواهد داد. همه مربیان به زمان نیاز دارند. نمی‌دانم چلسی شرایط این کار را دارد یا نه، اما اگر این کار را انجام دهند، احساس می‌کنم که او جواب خواهد داد.

خریدهای چلسی:
مردم همیشه سیتی را قضاوت می‌کنند و من دوست ندارم بگویم دیگران باید چه کار کنند. آنها هر کاری که فکر می‌کنند به نفع تیم‌شان است انجام می‌دهند. اما اگر تعداد بازیکنان آنها را ببینید، متوجه می‌شوید که بیش از ۴۰ بازیکن دارند! این تعداد بسیار زیاد است!

رودری
او تمرین نکرده است. هنوز او را درست ندیدم. فکر می‌کنم شرایط خوبی دارد، اما باید ببینیم وضعیت فیزیکی او چگونه است. شانسی برای بازی مقابل چلسی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها