کد خبر : 2062579 | 26 مرداد 1403 ساعت 15:32 | 28.1K بازدید | 35 دیدگاه

رویس: به هیچ وجه نمی‌خواستم در دورتموند بمانم

مارکو رویس، ستاره سابق دورتموند، دلایل ترک بوندسلیگا و پیوستن به لس آنجلس گلکسی را تشریح کرد.

رویس: به هیچ وجه نمی‌خواستم در دورتموند بمانم

به گزارش "ورزش سه"، رویس پس از دوازده سال حضور در بروسیا دورتموند، قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرد و به عنوان بازیکن آزاد به آمریکا رفت.

پس از ترک آلمان، رویس محیط زندگی راحت در باشگاه جدیدش را نیز ستود. این مهاجم 35 ساله به شبکه تلویزیونی اسکای گفت: «زندگی اینجا هم بد نیست. این هم یکی از عوامل مهمی بود که باعث شد این انتقال را به سرعت تصور کنم. برایم مشخص بود که نمی‌خواهم در بوندسلیگا بمانم. و راستش را بخواهید، اروپا هم برای من گزینه نبود، چون می‌خواستم در پایان دوران حرفه‌ای‌ام کاری کاملا متفاوت انجام دهم.»

2068850

او می‌خواست فرصتی برای دیده شدن در جای دیگری داشته باشد، تحصیلاتش را ادامه دهد و افق دیدش را گسترش دهد. او در توضیح انتقالش به کالیفرنیا گفت: «خیلی زود با لس آنجلس گلکسی تماس گرفتم و از همان ابتدا مکالمات را دوست داشتم.»

با این حال، رویس اعتراف کرد که دلش برای بوندسلیگا و به خصوص ورزشگاه دورتموند تنگ خواهد شد. او گفت: «وقتی بتوانی این همه سال مقابل 80 هزار تماشاگر بازی کنی... این چیزی است که برای همیشه دلتنگش خواهی شد. هیچ ورزشگاه دیگری در دنیا به این اندازه شلوغ نیست. هیچ ورزشگاه دیگری این تعداد تماشاگر ندارد.»

دیدگاه‌ها