کد خبر : 2062575 | 26 مرداد 1403 ساعت 15:23 | 16K بازدید | 31 دیدگاه

ادعای عجیب: اطلاع یونایتد از مصدومیت ستاره جدید

به نظر می‌رسد منچستریونایتد پیش از خرید لنی یورو از مصدومیت او از ناحیه استخوان کف پا خبر داشت.

ادعای عجیب: اطلاع یونایتد از مصدومیت ستاره جدید

به گزارش "ورزش سه"، لنی یورو یکی از جذاب‌ترین بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بود و چند باشگاه بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر داشتند و گفته می‌شد که مذاکرات مدیر برنامه‌های او با رئال مادرید به مراحل نهایی رسیده و همه منتظر انتقالش به این باشگاه بودند.

اما پیشنهاد قابل توجه منچستریونایتد به لیل باعث شد که ورق به سود این باشگاه برگردد و این ستاره جوان به جمع شیاطین سرخ پیوست تا فصل آینده با پیراهن این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به میدان برود. او در اولین دیدار دوستانه بسیار درخشان ظاهر شد اما در بازی برابر آرسنال به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.

باشگاه منچستریونایتد پس از آن با انتشار بیانیه‎‌ای اعلام کرد که استخوان کف پای این بازیکن دچار شکستگی شده و او تا سه ماه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود که خبر بسیار بدی برای اریک تن‌هاخ و هواداران یونایتد به حساب می‌آمد.

اما حالا اتلتیک ادعای عجیبی را مطرح کرده و خبر داده است که کادر پزشکی یونایتد در جریان انجام تست پزشکی پیش از امضای قرارداد با یورو متوجه مشکل او از ناحیه استخوان کف پا شده بودند اما علاقه‌شان به جذب او به حدی زیاد بود که تصمیم گرفتند با وجود این مشکل بیشتر از ۶۰ میلیون یورو برای به خدمت گرفتنش هزینه کنند که موضوعی عجیب به نظر می‌رسد. آنها حالا باید منتظر طی شدن روند درمان این ستاره جوان و بازگشتش به میادین باشند.

دیدگاه‌ها