کد خبر : 2062570 | 26 مرداد 1403 ساعت 14:53 | 33.8K بازدید | 102 دیدگاه

آشفتگی آنچلوتی: دردسر جدی رئال بدون کروس!

کارلو آنچلوتی به دنبال پیدا کردن راه حلی برای حل مشکل نداشتن کنترل کافی رئال مادرید روی توپ بدون حضور تونی کروس است.

آشفتگی آنچلوتی: دردسر جدی رئال بدون کروس!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار سوپرجام فوتبال اروپا مقابل آتالانتا به میدان رفت تا پس از سالیان طولانی اولین دیدار رسمی‌اش را بدون حضور تونی کروس در ترکیب و فهرست این تیم انجام داده باشد و در نهایت هم موفق شد با دو گل برنده شود و جام را از آن خود کند.

با این حال، به نظر می‎‌رسد که جای خالی این ستاره آلمانی در ترکیب رئال به خوبی مشهود است و این موضوعی است که پیش از این فوتبال‌دوستان و هواداران این تیم هم به آن اشاره کرده بودند و حالا روزنامه مارکا مدعی شده که آنچلوتی به صورت جدی به دنبال پیدا کردن راهی حلی برای از میان برداشتن این مشکل است.

2055061

آنچلوتی متوجه شده است که نبود کروس در خط میانی تیمش باعث شده است که آنها کنترل کامل و درستی روی توپ نداشته باشند و این ویژگی مهم ستاره آلمانی دیگر در اختیار آنها نخواهد بود. این مربی ایتالیایی به خوبی می‌داند که رئال باید به سبک بازی بدون کروس عادت کند و سازگار شود و همین باعث شده که به دنبال ایجاد تغییرات تاکتیکی در تیمش باشد تا این مشکل را هرچه زودتر حل کند.

کروس در هفته‌های پایانی رقابت‌های فصل گذشته لالیگا اعلام کرد که قصد دارد پس از رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کند و در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای آخرین بار با پیراهن رئال به میدان رفت. از همان زمان هم پیش‌بینی می‌شد که نبود او در خط میانی این تیم پس از ۱۰ سال مشکلات بسیاری را برای آنها ایجاد کند.

دیدگاه‌ها