کد خبر : 2062566 | 26 مرداد 1403 ساعت 14:24 | 33.6K بازدید | 21 دیدگاه

نیمکت‌ها ترمیم شدند، سکوها شسته

زمین بازی استقلال تا 15 مهر تکمیل نمی‌شود!

یکی از مسئولان شهرقدس درباره شرایط ورزشگاه شهدا توضیحاتی به ورزش سه ارائه کرد.

زمین بازی استقلال تا 15 مهر تکمیل نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد یحیی‌زاده دبیر شورا و کمیسیون شهرقدس در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" توضیحاتی درباره شرایط این ورزشگاه ارائه کرد و مدعی شد که این استادیوم تا اواسط مهر ماه به‌طور کامل آماده خواهد شد و یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های ایران خواهد بود.

یحیی‌زاده عنوان کرد که طی برنامه‌ریزی که مسئولان شهرقدس داشتند تکمیل این ورزشگاه بین تاریخ 30 شهریور تا 15 مهر پیش‌بینی شده بود اما درخواست مسئولان باشگاه‌ها و لیگ برتر باعث شد تا زودتر از موعد در این ورزشگاه بازی برگزار کنند، او در ادامه ذکر کرد موارد زیادی از نکاتی که در اساسنامه فدراسیون AFC ذکر شده در همین روزهای اخیر انجام شده و تا پایان هفته سوم و فیفادی این ورزشگاه تمامی موارد را رعایت خواهد کرد و کامل‌ خواهد شد.

او در ابتدا عنوان کرد: برنامه بلند مدتی که ما درباره استادیوم شهدای شهرقدس برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم، تبدیل استادیوم شهدا به مجموعه ورزشی شهدا شهرقدس است، به این معنا است که سالن پنج هزارنفری، هتل آپارتمان، گسترش سکوها، چندین چمن مصنوعی و . . . به مجموعه اضافه شده و تکمیل خواهد شد.

او در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه ورزشگاه هنوز کامل نشده و مواردی نیاز به بازسازی و تکمیل شدن دارد اما چمن ورزشگاه بسیار مناسب برگزاری مسابقات است و به خوبی آماده شده است، چمن ورزشگاه با گودبرداری مناسب، زیرسازی و سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف یکی از بهترین چمن‌های استان تهران و حتی کشور است.

2068835

یحیی‌زاده عنوان کرد: قسمت VIP و اتاق کنفرانس، اتاق VAR و تمام الزاماتی که AFC و فدراسیون فوتبال تعیین کرده بودند ما برای آن زمان‌بندی در نظر گرفته بودیم، زمان‌بندی ما برای اواخر شهریور تا اواسط مهر بود که اعلام شد ورزشگاه آزادی و تختی شرایط برگزاری مسابقه نخواهند داشت و این درخواست سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های فوتبال از شهرقدس بود که با هر شرایطی که در توان شما است ورزشگاه را در اختیار ما قراردهید تا به تدریج کمبود‌های ورزشگاه تا 15 مهر برطرف شود.

او افزود: تا 15 مهر تمام مشکلات ورزشگاه شهرقدس برطرف خواهد شد و ورزشگاه کامل در اختیار تیم‌های لیگ برتری قرار خواهد گرفت.

یحیی‌زاده درباره شرایط نامطلوب و وضعیت عجیبی که نیمکت تیم‌ها داشت عنوان کرد: نیمکت‌ها به طور کامل ترمیم شدند، شستشوی سکوها به طور کامل صبح امروز انجام شد و در شرایط مناسبی قرار گرفته است.

او درباره نمای جایگاه VIP که در حال بازسازی و عملیات عمرانی بود گفت: زیباسازی و نظافت این قسمت ورزشگاه هم انجام شده است و مشکلی در این قسمت وجود نخواهد داشت، همچنین از ظرفیت 30 صندلی به 60 صندلی افزایش پیدا کرد.

یحیی‌زاده در ادامه نسبت به شرایط نگران‌کننده پیست اطراف ورزشگاه گفت: نیت ما ایجاد پیست تارتان بود ولی با درخواستی که باشگاه‌ها انجام دادند به فصل بعد موکول خواهد شد، در حال حاضر زیرسازی انجام شده و شن ریز و درشت در محل ریخته شده و عملیات زیرسازی و غلتک خوردن این قسمت انجام شد، شاید برای یکی دو هفته ابتدایی پیست را برای اینکه نمای ورزشگاه حفظ شود با یک چمن معمولی پوشش دهیم اما هزینه آن پرداخت شده تا چمن باکیفیت پوشش داده شود و با رنگ‌بندی مناسب جلوه جذابی به ورزشگاه بدهد، پیست تا هفته سوم لیگ برتر آماده خواهد شد.

او افزود: نور ورزشگاه تکمیل است و تمامی استانداردها برای برگزاری مسابقه فوتبال را دارد، مسئله پارکینگ، ورودی بانوان، ورودی خبرنگاران تا حد امکان برطرف شده و چند مشکل جزئی وجود داشت که با اصرار باشگاه‌ها و فدراسیون مجبور شدیم با همین شرایط زودتر ورزشگاه را برای برگزاری بازی در اختیار تیم‌ها قرار دهیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم و مطمئن هستم که مردم فوتبال‌دوست شهرقدس ورزشگاه را برای تیم‌هایی که از آنها میزبانی می‌کنیم پر خواهند کرد و زینت بخش ورزشگاه خواهند بود.

یحیی‌زاده‌ در انتها تاکید کرد: ورزشگاه شهرقدس بعد از هفته سوم و فیفادی، 90 تا 95 درصد تکمیل خواهد شد و مشکلی بابت برگزاری مسابقات نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها