کد خبر : 2062564 | 26 مرداد 1403 ساعت 14:18 | 17.6K بازدید | 83 دیدگاه

یاپ استام:

بهتر بود تن‌هاخ از منچستریونایتد می‌رفت

یاپ استام، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد معتقد است که اریک تن‌هاخ به جای تمدید قرارداد باید این باشگاه را ترک می‌کرد.

بهتر بود تن‌هاخ از منچستریونایتد می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در فصل گذشته روزگار سختی را پشت سر گذاشت و نزدیک بود که سرمربی هلندی‌اش، اریک تن‌ هاخ، از کار برکنار شود. جیم رتکلیف، مالک جدید باشگاه، علنا از تن‌‌هاخ حمایت نکرد و حتی گفته می‌شود با چند گزینه جایگزین نیز مذاکره کرده است. با این حال، پیروزی ۲-۱ مقابل منچستر سیتی در فینال جام حذفی انگلیس باعث شد تا تن‌‌هاخ در سمت خود ابقا شود.

ماه گذشته، قرارداد این مربی هلندی یک سال دیگر تمدید شد و او تا سال ۲۰۲۶ در اولدترافورد خواهد ماند. اما حالا یاپ استام، اسطوره باشگاه، معتقد است که تن‌‌هاخ باید در این فصل گام بزرگی بردارد یا از سمت خود کناره‌گیری کند.

2068663

او در گفت‌وگو با سیمون جردن در پادکست ویلیام هیل گفت: «برای تن‌‌هاخ این سومین فصل حضور در یونایتد است و فکر می‌کنم باید برود. البته خوب است که قرارداد جدیدی امضا کرده چون هنوز به کمک نیاز دارد. او باید به عملکردش در فصل گذشته نگاه کند. من همیشه با صحبت‌های او درباره بازی خوب تیمش موافق نبوده‌ام. می‌دانم که یک مربی باید از بازیکنانش حمایت کند و فشار را از روی آنها بردارد، اما گاهی اوقات باید صادق بود و گفت که تیم بدی بازی کرده است. او باید این فصل عملکرد بهتری داشته باشد. تغییرات زیادی در کادر فنی باشگاه ایجاد شده و کنجکاوم ببینم چه اتفاقی می‌افتد.»

شیاطین سرخ فصل جدید لیگ برتر را جمعه این هفته با بازی مقابل فولام در اولدترافورد آغاز می‌کنند. با این حال، تن‌‌هاخ اعتقاد دارد که تیمش برای شروع فصل آماده نیست. او گفت: «تیم آماده نیست اما لیگ شروع می‌شود. نمی‌توانیم از آن فرار کنیم و باید با آن کنار بیاییم.»

دیدگاه‌ها