کد خبر : 2062562 | 26 مرداد 1403 ساعت 14:13 | 6.5K بازدید | 73 دیدگاه

اونانا: یونایتد این فصل تمام جام‌ها را می‌خواهد

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌گوید که در فصل جاری تمامی جام‌های ممکن را می‌خواهند.

اونانا: یونایتد این فصل تمام جام‌ها را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ فصل گذشته را با قهرمانی در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی به پایان رساندند. یونایتد فصل جدید را با شکست مقابل سیتی در سوپرجام انگلیس به پایان رساند.

اونانا می‌گوید اعتمادبه‌نفس در بین بازیکنان یونایتد بالاست، و به یونایتد ریویو گفت که تیم اریک تن‌هاخ از تجربیات فصل گذشته استفاده می‌کند.

اونانا گفت:"ما به بازی در باشگاه‌های بزرگ و به بازی‌های بزرگ عادت کرده‌ایم. ما اینجا هستیم چون این چالش بزرگ است، به همین دلیل است که باشگاه من و سایر بازیکنان مهم را به اینجا آورده است. همچنین بازیکنان جوانی که داریم، صادقانه بگویم ما سال‌ها پیش مانند آن‌ها بودیم.

ما به آن‌ها تجربه خود را منتقل می‌کنیم، وقتی تیم به آن نیاز دارد مسئولیت را بر عهده می‌گیریم و همچنین به آن‌ها آزادی می‌دهیم.  ما آنجا هستیم تا از تمامی تجربیات خوب استفاده کنیم."

2068828

یونایتد لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه و رقابت‌های لیگ اروپا را پیش رو دارد و اونانا، دروازه‌بان کامرونی، به دنبال بردن عناوین بیشتر است.

اونانا گفت:"به عنوان بازیکن منچستریونایتد، باید همه چیز را ببری. باید تلاش کنی و همه چیز را ببری. هر سال باید حداقل برای داشتن یک جام تلاش کنی. اکنون فرصت‌های بزرگی در راه است، بنابراین باید از این فرصت استفاده کنیم، چون زمان آن رسیده که همه چیز را در زمین انجام دهیم.

وقتی می‌بینم که چگونه تمرین می‌کنیم، وقتی می‌بینم بازیکنان چگونه سخت کار می‌کنند، بسیار خوشحال هستم. ما می‌خواهیم همه چیز را ببریم. برای همین به اینجا آمدیم. ما می‌خواهیم برای لیگ برتر، لیگ اروپا، جام اتحادیه و جام حذفی بجنگیم، چون این برای ما به عنوان یک باشگاه بسیار مهم است."

دیدگاه‌ها