کد خبر : 2062555 | 26 مرداد 1403 ساعت 13:41 | 22.6K بازدید | 31 دیدگاه

رسمی: غیبت ستاره جدید بارسا در اولین بازی فصل

باشگاه بارسلونا امیدوار است اینیگو مارتینز به بازی والنسیا برسد اما آن‌ها قطعا دنی اولمو را برای این بازی در اختیار نخواهند داشت.

رسمی: غیبت ستاره جدید بارسا در اولین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، اینیگو مارتینز می‌تواند این شنبه در اولین بازی بارسلونا در فصل جدید لالیگا با بارسلونا به میدان برود البته اگر در آخرین لحظه اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد!

باشگاه اسپانیایی در حال حاضر شرایط مدنظر لالیگا را سپری می‌کند تا این مدافع میانی بتواند در اولین بازی لیگ کاتالان‌ها در مستایا بازی کند.

شک و تردیدهای زیادی در مورد توانایی بارسلونا برای ثبت نام بازیکنان وجود داشت، اما در نهایت مشخص شد که فضای کافی برای پرداخت دستمزد مارتینز وجود دارد.

به این ترتیب، هانسی فلیک برای بازی این شنبه پنج مدافع میانی خواهد داشت: پائو کوبارسی، اریک گارسیا، آندریاس کریستنسن، ژول کنده و اینیگو مارتینز.

2068820

دو مدافع اول از زمانی که در بازی‌های المپیک بازی می‌کردند به سختی با تیم اول تمرین کرده‌اند. کنده در دفاع راست بازی می‌کند و این کار را مقابله والنسیا انجام خواهد داد. و کریستنسن می‌توانند در غیاب برخی بازیکنان خط میانی را تقویت کند. به همین دلیل است که حضور اینیگو مارتینز برای فلیک بسیار مهم بود.

در طول این جمعه، باشگاه می‌خواهد تاییدیه ثبت نام بازیکن را داشته باشد. با این حال دنی اولمو مقابل والنسیا همراه بارسلونا‌ نخواهد بود.

سرمربی آلمانی در نظر گرفته که برای پیوستن او به این تیم خیلی زود است چون تنها سه جلسه تمرینی کامل با بقیه بازیکنان سپری کرده است. ایده این است که او در بارسلونا بماند تا به کارش ادامه دهد و با این تیم به والنسیا سفر نکند. مارکا اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود بارسا بتواند برای بازی هفته آینده مقابل اتلتیک بیلبائو اولمو را در لالیگا ثبت نام کند.

دیدگاه‌ها