کد خبر : 2062547 | 26 مرداد 1403 ساعت 13:00 | 171.3K بازدید | 277 دیدگاه

رونالدو دو بار به تهران می‌آید

قرعه پرسپولیس عین استقلال!

قرعه کشی لیگ نخبگان دقایقی پیش در کوالالامپور به پایان رسید.

قرعه پرسپولیس عین استقلال!

به گزارش ورزش سه، قرعه‌کشی لیگ نخبگان در حالی دقایقی پیش به پایان رسید که پرسپولیس و استقلال حریفان خود را شناختند. بر این اساس پرسپولیس در تهران به مصاف پاختاکور، الشرطه، النصر و الغرافه خواهد رفت و در خارج از خانه رودرروی السد، الهلال، الریان و الاهلی قرار خواهند گرفت.

این در حالی است که سرخپوشان امیدوار بودند که میزبانی آنها مقابل تیم‌های قوی‌تر آسیا باشد اما به شکلی عجیب تقابل با دو تیم عربستانی و دو تیم قطری به خارج از خانه موکول شد تا سرخپوشان چالش سختی برای کسب این 12 امتیاز داشته باشند.

به این ترتیب پرسپولیس با النصر عربستان در خانه بازی خواهد کرد که این دیدار تقابل سرخپوشان با کریستیانو رونالدو خواهد بود و سومین دیدار این دو تیم در پایتخت را رقم خواهد زد. آسان‌ترین حریف قرمزها الشرطه عراق خواهد بود که شاید از همین حالا قرمزها رویای کسب سه امتیاز از این بازی را در ورزشگاه آزادی در سر بپرورانند.

الغرافه، تیمی که موفق شد شباب الاهلی را حذف کند، تیمی است که با پرسپولیس بازی خواهد کرد. به عبارتی سرخپوشان با هیچ تیمی از امارات دیدار نخواهند کرد و حریفان این تیم از عربستان، ازبکستان، قطر و عراق خواهند آمد.

پرسپولیس همچنین بعد از سال‌ها با الهلال دیدار خواهد کرد. آخرین بار این دو تیم در لیگ قهرمانان 2017 بازی کردند و الهلال با شکست سرخ‌پوشان مانع از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

الاهلی عربستان که با حضور روبرت فیرمینو، ریاض محرز، مریح دمیرال و آلن سن ماکسیمین یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های آسیاست نیز دیگر حریف پرسپولیس خواهد بود تا قرمزها بعد از سال‌ها راهی جده شوند. آخرین حضور پرسپولیس در جده به 2012 برمی‌گردد که الاتحاد با سه گل تیم مصطفی دنیزلی را بدرقه کرد.

نکته مهم اینکه دیدار پرسپولیس با سه حریف سعودی در ایران و عربستان برگزار می‌شود و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

میزبانی پرسپولیس: پاختاکور، الشرطه، النصر، الغرافه

میهمانی پرسپولیس: السد، الهلال، الریان، الاهلی

دیدگاه‌ها