کد خبر : 2062543 | 26 مرداد 1403 ساعت 12:38 | 11.3K بازدید | 39 دیدگاه

اشلوت: کلوپ تیم فوق‌العاده‌ای برای من به ارث گذاشت

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، می‌گوید یک تیم قوی در اختیار دارد و به عقیده او یورگن کلوپ در بهترین زمان این باشگاه را ترک کرده است.

اشلوت: کلوپ تیم فوق‌العاده‌ای برای من به ارث گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فردا لیورپول در ورزشگاه خانگی ایپسویچ تاون به میدان خواهد رفت.

لیورپول نسبت به فصل گذشته به تغییر بزرگ داره و آن هم خداحافظی یورگن کلوپ و انتخاب آرنه اشلوت به عنوان سرمربی جدید است.

آرنه اشلوت در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت:"البته که هیجان زده‌ام. این همان چیزی است که در چند هفته گذشته برای آن کار کرده‌ایم."

نقل و انتقالات تابستانی؟

تیم ما واقعا قوی است و پیدا کردن بازیکنانی که بتوانند به ما کمک کنند چندان آسان نیست. ما با آن‌هایی که داریم جلو می‌رویم و در جایگاه خوبی هستیم. ریچارد در تلاش است تا تیم را تقویت کند.

زوبیمندی؟

بارها گفته‌ام که فکر می‌کنم تیم ما واقعا قوی است. یافتن بازیکنانی که بتوانند به ما کمک کنند یا تیم ما را تقویت کنند کار آسانی نیست. زوبیمندی یکی از آن‌هایی بود که به نظرم می‌توانست کمک کند اما تصمیم گرفت که نیاید. ما تیاگو، ماتیپ و آدریان را از دست دادیم اما بقیه اعضای تیم در کنار هم ماندند.یورگن کلوپ تیم فوق العاده‌ای را برای من به ارث گذاشت.

2068782

وضعیت قراردادهای ترنت الکساندر آرنولد، ویرژیل فن دایک و محمد صلاح؟

اینجا جایی نیست که در مورد قراردادها صحبت کنیم، اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که فردا در ترکیب هستند.

چه چیزی شما را بیشتر هیجان زده می‌کند؟

به عنوان یک مربی، هر کجا که هستید، سعی می‌کنید همین کار را انجام دهید. خوشبختانه برای من و سبک بازی من، بازیکنان از قبل می دانستند که قرار است که کاری انجام دهیم. این به من و کارکنانم انرژی زیادی می‌دهد.  بازیکنان واقعاً در حال جذب آن هستند.

سازگاری بازیکنان با تمرینات؟

ما همه چیز را تغییر نمی‌دهیم، بیشتر چیزها واقعا خوب بودند. خیلی چیزها ثابت مانده‌اند، ما برای بازی فردا آماده‌ایم. چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد تا به جایی که می‌خواهیم برسیم. اگر من برای 3، 4، 5، 6، 7 سال اینجا باشم، همیشه همین پاسخ را خواهم داد، همیشه چیزهایی برای بهبود وجود دارد.

2068783

لیورپول با نخریدن بازیکنان جدید در این تابستان ضعیف‌تر شده یا خیر؟

اگر تیم را تقویت نکنی، ضعیف‌تر می‌شوی؟ من این را نمی فهمم. این تئوری همیشه درست نیست که اگر بازیکنان جدید بیاورید، تیم قوی‌تر می‌شود. من و ریچارد در حال تلاش برای تقویت تیم هستیم و اگر فکر کنیم کسی را پیدا می‌کنیم، او را به تیم اضافه می‌کنیم. متأسفانه یک نفر را پیدا کردیم و او نمی خواست بیاید.

وضعیت لوئیس دیاز؟

آیا بازیکنی هست که در موردش صحبت نکنند؟ آینده لوئیس دیاز با ماست. من خیلی از عملکرد او راضی هستم. او تاثیر زیادی در تیم داشته است.

دیدگاه‌ها