کد خبر : 2062541 | 26 مرداد 1403 ساعت 12:16 | 16.5K بازدید | 9 دیدگاه

آندریش تمدید کرد

مرد خشن بوندسلیگا، تا 2028 در لورکوزن

با اعلام باشگاه بایرلورکوزن، قرارداد رابرت آندریش آلمانی تا سال 2028 تمدید شده است.

مرد خشن بوندسلیگا، تا 2028 در لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، از سه سال پیش که یونیون برلین را به مقصد به ترک کرد، رابرت آندریش خود را به عنوان یکی از اعضای کلیدی تیم لورکوزن معرفی کرد.

آندریش به لطف پیشرفت فوق‌العاده‌اش، به تیم ملی آلمان رسید و در مسابقات جام ملت‌های اروپا هم جایگاه ثابتی در ترکیب تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمان داشت.

قرارداد او تا سال 2026 اعتبار داشت و علاقه این بازیکن به تمدید بود که امروز به صورت رسمی اعلام شد. یک روز قبل از اولین بازی فصل جدید، بایرلورکوزن اعلام کرد که آندریش قرارداد جدیدی تا سال 2028 امضا کرده است.

2068772

سیمون رولفس، مدیرورزشی لورکوزن، درمورد این هافبک آلمانی گفت:"رابرت آندریش به یکی از ستون‌های اصلی لورکوزن تبدیل شده و همچنین عملکرد برجسته‌ای را در صحنه ملی به نمایش گذاشته است.

حضور او برای تیم ملی آلمان در مسابقات قهرمانی اروپا نشان دهنده پیشرفت بزرگی است که او در سال‌های اخیر داشته داده است. رابرت در داخل و خارج از زمین یک رهبر است. او قدرت بالای تکل زدن را با کلاس فوتبال ترکیب می‌کند و می‌عواند از این ویژگی‌ها در پست‌های مختلف استفاده کند."

آندریش هم پس از تمدید قرارداد تاکید کرد که به نظرش لورکوزن بهترین انتخاب او بود:"من موفق‌ترین دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کنم و احساس می‌کنم که عطش تیم حتی پس از یک فصل خاص همچنان زیاد است. من بسیار خوشحالم که در سال‌های آینده به این مسیر با هم ادامه می‌دهم و هر چه در توان دارم را برای هم تیمی‌هایم، این باشگاه خاص و در آخر، هواداران فوق‌العاده‌مان می‌‌گذارم."

دیدگاه‌ها