کد خبر : 2062537 | 26 مرداد 1403 ساعت 11:50 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

قانون به من اجازه بازی نمی‌دهد!

مشکل عجیب برای گلر ایرانی تیم گلف یونایتد

‎علی حسینی‌فر دروازه‌بان ایرانی تیم گلف یونایتد امارات بعد از صعود و بازی در لیگ یک به همراه این تیم حالا در تلاش برای عضویت در یک تیم خارجی دیگر است.

مشکل عجیب برای گلر ایرانی تیم گلف یونایتد

‎به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان جوان ایرانی کار در فوتبال امارات را با بازی در تیم دسته دومی الیت فاکونز شروع کرد و اگر چه در این تیم به عنوان بهترین دروازه‌بان مسابقات شناخته شد اما صعود از لیگ دو به لیگ یک با پیراهن تیم گلف یونایتد برای علی حسینی‌فر رقم خورد.

‎علی حسینی‌فر در خصوص دلایل جدایی خود از فوتبال امارات می‌گوید: تیم‌های اماراتی در ادنوک لیگ طبق قوانینی که از سوی فدراسیون ملی وضع شده است، نمی‌توانند از دروازه‌بان خارجی بهره ببرند و من به همین دلیل در تلاش هستم فوتبال خود را در یکی دیگر از تیم‌های کشورهای آسیایی دنبال کنم و شاید هم برای ادامه بازی به فوتبال ایران آمدم. ضمن اینکه رقابت در لیگ یک امارات بسیار سخت است.

او ادامه داد: تیم‌ها در لیگ یک به دنبال صعود هستند و تمام سهمیه بازیکن خارجی را به پست‌های دیگر اختصاص می‌دهند. متاسفانه دیدگاه درستی نسبت به پست گلری در فوتبال امارات وجود ندارد. بسیاری از تیم‌ها بودجه بسیار سنگینی دارند و بیشتر به دنبال بازیکنان برزیلی و شاید هم اروپایی در پست‌های هجومی هستند. در کل لیگ یک امارات لیگ جالبی است. تیم‌های بسیار متمولی وجود دارند که برای صعود کردن به ادنودک لیگ می‌جنگند و چند تیم خصوصی هم در این لیگ شرکت می‌کنند که با بودجه بسیار محدودتر اما با برنامه‌ریزی هوشمندانه از بسیاری از تیم‌های متمول دولتی بهتر نتیجه می‌گیرند. در فصل جدید لیگ یک امارات پنج تیم سابقه حضور در ادنوک را داشته اند و دو تیم هم برای صعود هزینه خیلی سنگینی انجام دادند. به احتمال زیاد امسال شاهد حضور اینیستا فوق ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال جهان در لیگ یک امارات با تیم الامارات باشیم.

2068759

‎دروازه‌بان جوان ایرانی که بیشترین تعداد بازی را به عنوان دروازه‌بان خارجی در فصل گذشته لیگ یک امارات انجام داد، در سال 2021 پیراهن تیم الیت فاکونز را برتن داشت که به واسطه اختصاص عنوان بهترین گلر مسابقات به خود برای مقطع کوتاهی برای ادامه فوتبال راهی لیگ 3 پرتغال در تیم آمورا شد که شرایط سخت ویزا موجب بازگشت وی به فوتبال امارات و این بار بازی در تیم گلف یونایتد شد. او در خصوص صعود به همراه این تیم به لیگ یک می‌گوید: این بهترین اتفاق ورزشی برای من بود و اگر در ادنوک لیگ حضور گلر خارجی آزاد بود، من در تیم گلف یونایتد می‌ماندم تا صعود به این مسابقات را تجربه کنم. اما منع حضور گلرهای خارجی در ادنوک لیگ موجب پایان حضورم در فوتبال امارات شده است.

دیدگاه‌ها