کد خبر : 2062534 | 26 مرداد 1403 ساعت 11:27 | 25.8K بازدید | 66 دیدگاه

طراحی جدید برای لیگ قهرمانان

جامی که تراکتور و سپاهان به آن چشم دارند

کنفدراسیون فوتبال آسیا از جام جدید لیگ قهرمانان رونمایی کرد.

جامی که تراکتور و سپاهان به آن چشم دارند

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار شد که تراکتور و سپاهان حریفان خود را شناختند. سرخپوشان تبریزی در گروه اول با الوکره، روشن و موهان باگان همگروه شدند تا مسافر قطر، تاجیکستان و هند شوند و سپاهان با شارجه، استقلال و الوحدات در یک گروه قرار گرفت تا چمدان خود را به مقصد امارات، تاجیکستان و اردن ببندد.

لیگ قهرمانان آسیا که پسوند 2 را هم برای روی خود می‌بیند، تورنمنت جدید آسیاست که جایگزین ای اف سی کاپ شده تا تیمهای بیشتری از قاره کهن در سطح دوم به میدان بروند. به عبارتی پس از کاهش تیمهای سطح اول از 40 به 24، تیمهای کسر شده به لیگ قهرمانان دو منتقل شدند.

2068750

نکته جالب اینکه ای اف سی برای این رقابتها جام جدیدی را هم طراحی کرده که شکل آن شباهت زیادی به جام ملتهای آسیا دارد. ای اف سی این جام را در حاشیه قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا رونمایی کرد تا هواداران فوتبال برای اولین بار با آن روبرو شوند.

باتوجه به اینکه تعداد تیمهای سرشناس لیگ قهرمانان به حداقل رسیده، تیمهای تراکتور و سپاهان امید زیادی دارند تا بتوانند در مراحل نهایی این تورنمنت حاضر شوند و برای اولین بار جام آسیایی کسب کنند.

دیدگاه‌ها