کد خبر : 2062529 | 26 مرداد 1403 ساعت 11:03 | 32.6K بازدید | 14 دیدگاه

رحیم استرلینگ:

به خاطر گواردیولا هر روز تخم مرغ می‌خورم!

رحیم استرلینگ، وینگر چلسی، مدت‌هاست با توصیه‌ای که پپ گواردیولا به او داشته، زندگی می‌کند.

به خاطر گواردیولا هر روز تخم مرغ می‌خورم!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ معتقد است که انتخاب پرحاشیه او در نهایت سود خواهد داشت. این وینگر باتجربه سومین فصل خود را در چلسی سپری خواهد کرد که انزو مارسکا پنجمین مربی او در این باشگاه ناآرام خواهد بود.

استرلینگ تحت هدایت انزو مارسکا، سرمربی جدید تیم، جزو مهره‌های کلیدی چلسی خواهد بود و قرار است روز یکشنبه در بازی مقابل تیم سابق خود یعنی منچسترسیتی به میدان برود.

او درباره تجربه بازی برای چلسی گفت:"دو سال پر از حادثه داشتم اما چیزی که من به آن بسیار متعهدم، نتایجی را که انتظارش را داشتم به دست خواهد آورد. این یک سفر پر حادثه بوده اما من چشم انداز را می‌بینم، می‌بینم که قدم بعدی خود را برمی‌داریم و اکنون واقعاً برای چیزهایی چالش برانگیز آرام اما مطمئن هستیم.

بعضی وقت‌ها خیلی خوشحالی و برعکس گاهی می‌شنوی که ناله می‌کنی یا گاهی ناامید می‌شوی، من همیشه به لحظاتی برمی‌گردم که بچه بودم و در اتاق خوابم از خدا می‌خواستم که یک روز، به چنین جایگاهی برسم. بسیار خوش شانس هستم که آن رویا را زندگی می‌کنم و به لذت بردن از آن و دوست داشتن تک‌تک لحظات آن ادامه می‌دهم."‌

2068743

چلسی فصل گذشته ششم شد و هدف آن‌ها در فصل جدید قرار گرفتن بین چهار تیم برتر است تا جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

استرلینگ 29 ساله روتین خاصی دارد و می‌گوید که پپ گواردیولا، مربی سابق او، به این بازیکن یاد داد که چگونه از یکنواختی به نفع خود استفاده کند. این وینگر 55 میلیون یورویی در هشت سال گذشته هر روز برای وعده صبحانه تخم مرغ می‌خورده است.

او گفت: "این روتین من در واقع بخشی از پیامِ پپ گواردیولا درمورد خوابیدن، خوردن و نفس کشیدن فوتبال بود. و می‌بینید او چگونه است و چقدر موفق بوده، این شعار برای تمام زندگی من بوده نه فقط فوتبال. اگر چیزی را می‌خواهید و آن را انجام می‌دهید، باید در آن حضور داشته باشید و تمام انرژی و روند فکری خود را روی آن داشته باشید.

زیباترین چیز در فوتبال این است که شما کسی هستید که کنترل را در دست دارید. بنابراین وقتی در زمین فوتبال هستید، این شما هستید که کنترل را در دست دارید. به همین دلیل فکر می‌کنم این قطعاً چیزی است که در سال‌های اخیر از حرفه‌ام آموخته‌ام و می‌دانم روی چیزهایی که نمی‌توانم کنترل کنم، تمرکز نکنم."

دیدگاه‌ها