کد خبر : 2062528 | 26 مرداد 1403 ساعت 11:00 | 19.6K بازدید | 22 دیدگاه

ابهام در آرایش و انتخاب قلب زوج قلب خط دفاعی؛

ترکیب احتمالی سپاهان در اولین بازی لیگ برتر

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان برای انتخاب ترکیب اصلی تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان در اولین بازی لیگ برتر

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان در شرایطی به مصاف شباب‌الاهلی امارات در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان رفت که ژوزه مورایس و دستیارانش با محرومیت ۳ بازیکن تاثیرگذار خود در قلب خط دفاعی مواجه بودند اما با پشت سر گذاشتن این مسابقه دیگر محدودیتی برای استفاده از این سه مدافع وجود ندارد.

با این وصف انتظار می‌رود پیام نیازمند شماره یک سپاهان باشد  و در قلب خط دفاعی امین حزباوی در کنار یکی از سه رقیب خود که دانشگر، یزدانی و محمدی هستند قرار بگیرد. در پست دفاع چپ و راست هم وضعیت مشخص است و حسین گودرزی و صالح حردانی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. 

2068740

در خط میانی محمد کریمی و برایان دابو در پست هافبک دفاعی قرار خواهند گرفت و یک خط جلوتر از آنها به احتمال فراوان بار دیگر فرصت به آریا یوسفی خواهد شد. 

درنهایت  محمدمهدی محبی و مهدی لیموچی فرصت داده شود که متمایل به سمت راست و چپ خط میانی طلایی‌پوشان بازی خواهند کرد. 

در نهایت در شرایطی که به نظر می‌رسد مورایس در مصاف با چادرملو از آرایش ۲-۴-۴ برای چینش شاگردانش استفاده خواهد کرد، شانس جواد آقایی‌پور و کاوه رضایی برای حضور در بخش هجومی تیم بیشتر از سایر مهره‌های هجومی تیم بیشتر است. 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل چادرملو:
پیام نیازمند - حسین گودرزی، امین حزباوی، محمد دانشگر، محمد کریمی، برایان دابو، آریا یوسفی، محمد‌مهدی محبی، مهدی لیموچی، جواد آقایی‌پور و کاوه رضایی.

2068741

دیدگاه‌ها