کد خبر : 2062523 | 26 مرداد 1403 ساعت 10:25 | 22.3K بازدید | 18 دیدگاه

شروع طوفانی ستاره والیبال ایران در لهستان

مبین نصری در دو بازی تدارکاتی زاویرچه نمایش خوبی از خود ارائه داد.

شروع طوفانی ستاره والیبال ایران در لهستان

به گزارش "ورزش سه"، مبین نصری، یکی از پدیده‌های والیبال ایران در رقابت‌های جوانان قهرمانی جهان، پس از درخشش در این تورنمنت و کمک به تیم ملی جوانان ایران برای کسب عنوان قهرمانی جهان، امسال به جمع لژیونرهای والیبال ایران پیوست. با وجود اینکه بسیاری انتظار داشتند او بلافاصله پس از قهرمانی لژیونر شود، نصری ترجیح داد فصل گذشته را در لیگ برتر والیبال ایران و تیم پیکان سپری کند و با این تیم نمایش‌های خوبی از خود به جا گذاشت.

این فصل اما نصری تصمیم گرفت تجربه جدیدی را آغاز کند و به باشگاه زاویرچه لهستان پیوست تا زیر نظر میخایل وینیارسکی، سرمربی نامدار لهستانی، فعالیت کند. او اخیراً به تمرینات تیم زاویرچه اضافه شده و در دو بازی تدارکاتی این تیم به میدان رفته است. نمایش‌های اولیه نصری در این بازی‌ها توجهات زیادی را به خود جلب کرده و نشان از آمادگی بالای او برای رقابت در سطح حرفه‌ای اروپا دارد.

اعتماد ویژه وینیارسکی به این بازیکن ایرانی نویدبخش آینده‌ای روشن برای نصری در لیگ لهستان است. شروع خوب او در بازی‌های تدارکاتی نشان می‌دهد که این ستاره جوان ایرانی توانسته خود را به سرعت با شرایط جدید وفق دهد و می‌تواند نقشی کلیدی در موفقیت‌های آتی زاویرچه ایفا کند.

دیدگاه‌ها