کد خبر : 2062521 | 26 مرداد 1403 ساعت 10:11 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

نیویورک ‌گردی ستاره‌های آمریکا بعد از برنز المپیک

دو ستاره تیم ملی والیبال آمریکا بعد از کسب مدال برنز المپیک به این کشور بازگشتند.

نیویورک ‌گردی ستاره‌های آمریکا بعد از برنز المپیک

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آمریکا با نمایش درخشانی در المپیک پاریس 2024 توانست مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کند. این تیم در مرحله نیمه‌نهایی مقابل لهستان شکست خورد و نتوانست به فینال راه یابد، اما بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که اگر آمریکا به فینال می‌رفت، رقابت نزدیک‌تری با فرانسه رقم می‌خورد و حتی امکان کسب مدال طلا برای این تیم وجود داشت. در نهایت، تیم ملی آمریکا با شکست ایتالیا در دیدار رده‌بندی، مدال برنز المپیک را کسب کرد.

2068728

پس از بازگشت به کشور، ستاره‌های تیم ملی آمریکا مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار گرفتند. در این میان، دو ستاره برجسته تیم، تیلور آوریل و مت اندرسون، در شهر نیویورک مشاهده شدند و حضور آنها در این شهر با استقبال گرم مردم مواجه شد. تصاویر جالبی از این دو بازیکن در خیابان‌های نیویورک منتشر شده که نشان از روحیه بالای آنها پس از کسب موفقیت در المپیک دارد.

بازگشت این ستاره‌ها به آمریکا نه تنها برای آنها بلکه برای هواداران والیبال نیز لحظه‌ای خاطره‌انگیز بود. با توجه به عملکرد عالی تیم ملی آمریکا در المپیک، انتظار می‌رود که این تیم در رقابت‌های آینده نیز به موفقیت‌های بیشتری دست یابد و همچنان در سطح جهانی بدرخشد.

دیدگاه‌ها