کد خبر : 2062518 | 26 مرداد 1403 ساعت 09:55 | 99K بازدید | 129 دیدگاه

صابر کاظمی فقط به این شرط بخشیده می‌شود

صابر کاظمی اخیرا به دو سال محرومیت از حضور در میادین والیبال محکوم شد.

صابر کاظمی فقط به این شرط بخشیده می‌شود

به گزارش ورزش سه، صابر کاظمی، بازیکن تیم ملی والیبال ایران، پیش از شروع لیگ ملت‌ها به دلیل مشکلات خانوادگی از حضور در تیم ملی امتناع کرد. این تصمیم او با واکنش‌های ‌زیادی روبه‌رو شد و میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران، اعلام کرد که به شدت با این موضوع برخورد خواهد شد. کاظمی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می‌رود، به دلیل غیبتش در این مسابقات، مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار گرفت.

ابتدای هفته جاری جلسه کمیته انضباطی در خصوص وضعیت صابر کاظمی برگزار شد و پس از بررسی‌های لازم، او به دو سال محرومیت از حضور در تمامی میادین والیبال محکوم شد. این حکم با واکنش‌های متفاوتی در میان جامعه والیبال مواجه شد و برخی این تصمیم را سخت‌گیرانه دانستند. با این حال، فدراسیون والیبال بر اجرای این حکم اصرار دارد.

1854210

صابر کاظمی اما قصد دارد تا با تلاش‌های خود این محرومیت را کاهش دهد یا به طور کلی بخشیده شود. او اخیراً به همراه فرهاد قائمی، همشهری‌اش، جلسه‌ای با میلاد تقوی برگزار کرده است تا راهکاری برای حل این مشکل پیدا کند. کاظمی امیدوار است که با مذاکره و توضیحات لازم، نظر مسئولان فدراسیون را تغییر دهد و به میادین بازگردد.

با این حال، میلاد تقوی یک شرط برای بخشش یا کاهش محرومیت صابر کاظمی تعیین کرده است. او اعلام کرده که کاظمی باید به صورت علنی اشتباه خود را بپذیرد و از مردم عذرخواهی کند تا بتواند به والیبال بازگردد. اکنون باید دید که آیا صابر کاظمی این شرط را خواهد پذیرفت و با عذرخواهی از مردم، زمینه بازگشتش به میادین والیبال را فراهم خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها