کد خبر : 2062512 | 26 مرداد 1403 ساعت 02:03 | 17.2K بازدید | 10 دیدگاه

خواننده معروف انگلیسی سهامدار ایپسویچ شد

اد شیرن، خواننده مشهور انگلیسی، به عنوان سهامدار جدید باشگاه ایپسویچ تاون معرفی شده است.

خواننده معروف انگلیسی سهامدار ایپسویچ شد

به گزارش "ورزش سه"، در میان تمام خریدها و معاملات بازار نقل و انتقالات تابستانی، این یکی از همه شگفت‌انگیزتر به نظر می‌رسد.

اد شیرن باشگاه مورد علاقه خود، ایپسویچ تاون را نه به عنوان بازیکن، بلکه به عنوان سهامدار اقلیت تقویت خواهد کرد. این خبر را خود باشگاه اعلام کرد که پس از 22 سال غیبت، در این فصل به لیگ برتر انگلیس بازمی‌گردد.

این خواننده انگلیسی سهام کوچکی را در باشگاه محبوب خود به دست آورده که معادل 1.4 درصد از سهام است. اد شیرن که یک طرفدار قدیمی است، از سال 2021 که اسپانسر تیم‌های مردان و زنان این باشگاه شد، مستقیماً با ایپسویچ در ارتباط بوده است.

اد شیرن گفت:"من از اینکه سهام کوچکی در باشگاه فوتبال شهر خودم خریدم، هیجان زده‌ام. رویای هر هوادار فوتبال این است که صاحب باشگاهی شود که از آن حمایت می‌کند و از این فرصت بسیار سپاسگزارم. باعث خوشحالی است که طرفدار ایپسویچ تاون باشید. فراز و نشیب‌هایی وجود دارد اما فوتبال همین است."

2068713

اد شیرن علی‌رغم اینکه سهام‌دار است، به صراحت اعلام کرد که نمی‌خواهد در تصمیمات مدیران ایپسویچ دخالت کند یا تصمیم بگیرد:"من سهامدار با حق رای یا عضوی از هیئت مدیره نیستم، فقط مقداری پول در باشگاهی که دوستش دارم سرمایه گذاری می‌کنم و آن‌ها هم متقابلاً این حرکت را انجام می‌دهند، بنابراین برای پیشنهاد قراردادها یا تاکتیک‌های بازی به سراغ من نیایید!"

ایپسویچ تاون که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده، قرار است اولین بازی خود در لیگ برتر را روز شنبه در آنفیلد مقابل لیورپول انجام دهد.

دیدگاه‌ها