کد خبر : 2062507 | 26 مرداد 1403 ساعت 09:00 | 10.2K بازدید | 10 دیدگاه

اولین پنالتی لیگ به این شکل اتفاق افتاد

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر نسبت به صحنه پنالتی گرفته شده برای ملوان در بازی دیروز به‌شدت معترض بود.

اولین پنالتی لیگ به این شکل اتفاق افتاد

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در شرایطی بازی را با یک ضربه پنالتی به ملوان واگذار کرد که محمدرضا اخباری دروازه‌بان باتجربه سیرجانی‌ها اعتقاد داشت خطایی روی مهاجم حریف نکرده است.

گلر باتجربه گل‌گهر با سابقه بالایی که در مسابقات لیگ برتر دارد برای گرفتن توپ به سمت آن روی زمین درازکش شیرجه رفت و در ادامه سرنگونی مهاجم ملوان باعث شد تا داور وسط در سوت خود بدمد و اعلام پنالتی کند و در نهایت تک گل ملوان به ثمر برسد.

اخباری فصل گذشته در سه هفته ابتدایی لیگ دروازه خود را بسته نگه داشته بود و گل‌گهر با درخشش او بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشت اما در لیگ بیست و چهارم با یک ضربه پنالتی در ثبت کلین‌شیت ناکام ماند.

2068700

در صحنه پنالتی غندی‌پور در حالی مالکیت توپ را در اختیار داشت که با ضربه اضافه‌، توپ از او فاصله گرفته بود و به جای ضربه زدن به دروازه مجبور شد تا تغییر مسیر دهد و به سمت کناره‌ها حرکت کند و اخباری به سمت توپ رفت که در نهایت داور وسط برخورد را تشخیص داد و پنالتی گرفت، هرچند که گل‌گهری‌ها اعتقاد دارند برخوردی صورت نگرفته است.

بی‌شک کارشناسان داوری باید در این صحنه اظهارنظر کنند؛ اخباری اعتقاد دارد به مهاجم ملوان برخورد نکرده و در تصاویر تلویزیونی هم خیلی صحنه واضح نیست.

دیدگاه‌ها