کد خبر : 2062506 | 26 مرداد 1403 ساعت 01:45 | 26.9K بازدید | 22 دیدگاه

پشت پرده گل نورافکن: عمری و مهاجم 21 ساله!

رضا غندی‌پور با گرفتن پنالتی در بازی با گل‌گهر زمینه‌ساز پیروزی تیمش شد.

پشت پرده گل نورافکن: عمری و مهاجم 21 ساله!

به گزارش "ورزش سه"، وینگر پرسپولیسی و سرباز تیم ملوان در دیدار با گل‌گهر نمایشی خیره‌کننده داشت و با سرعت خود تفاوت بین ملوان و گل‌گهر را رقم زد. او بارها و بارها توپ را از بخش دفاعی تیمش گرفت و با حمل توپ به خط حمله رساند تا ارزش‌های خود به عنوان یک بازیکن اثرگذار را نشان دهد.

با این حال بهترین لحظه برای عمری در شروع نیمه دوم بود که با یک پاس دیدنی توپ را به رضا غندی‌پور رساند تا او با عبور از محمدرضا اخباری، موفق از دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر یک پنالتی بگیرد و زمینه‌ساز گل سه امتیازی امید نورافکن شود.

2068705

عمری که فصل گذشته هم در دو برگشت عملکرد درخشانی برای ملوان داشت، حالا با پیراهن شماره 10 بازیکنی باتجربه‌تر و پخته‌تر نشان می‌دهد که با سرعت و تکنیک مناسب، عصای دست مازیار زارع شده و او را به آینده بیشتر امیدوار کرده است.

البته شاید محمد عمری تنها تا پایان این نیم فصل در ملوان حضور داشته باشد. او در بازگشت به پرسپولیس دو فصل و نیم دیگر با این تیم قرارداد خواهد داشت و قرمزها از بابت داشتن این بازیکن مطمئن خواهند بود.

رضا غندی‌پور در این بازی میتوانست دو گل هم بزند اما او به شکلی عجیب فرصت‌های گلزنی را از دست داد اما به هر حال گرفتن این پنالتی باعث شد تا در اولی بازی سربلند شود.

عکس: علی رفعتی

دیدگاه‌ها