کد خبر : 2062505 | 26 مرداد 1403 ساعت 01:41 | 11.4K بازدید | 6 دیدگاه

هنوز جای کار داریم و باید بهتر شویم:

زارع: تعهدی که بازیکنان دارند فوق‌العاده است

مازیار زارع از تعهد و عملکرد بازیکنام ملوان اعلام رضایت کرد.

زارع: تعهدی که بازیکنان دارند فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع بعد از پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و به تمجید از بازیکنان و هواداران تیم خود پرداخت و عملکرد این تیم را امیدوارکننده دانست.

مازیار زارع در ابتدا گفت: من یادم نمیاد که در طول نود دقیقه به تیم فوتبال گل‌گهر موقعیتی داده باشیم، دو موقعیت صددرصد را در نیمه اول از دست دادیم که واقعاً حیف شد.

وی افزود: بازیکنان تعهد خوبی به تیم دارند به خصوص امید نورافکن که بازیکن ملی‌پوش است و من به عنوان نماینده بازیکنان او را مثال میزنم، به همراه سایر بازیکنان در تمرینات با تمام توان حضور می یابند و با توجه به تعهدی که از نورافکن مشاهده کردم، نشان دادند که علاقه دارند که یاد بگیرند و پیشرفت کنند، ولی فکر می‌کنم نیاز به تعطیلات داریم تا شرایط بهتری پیدا کنند.

ویدئو: 350200

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت بسیار کمی دراختیار داشتیم، در تمرینات با بازیکنان صحبت کردیم، یک سری تفکرات دیگری بوده در کادرفنی قبلی و قطعا آنها هم تلاش کردند ولی به هر حال این پیروزی حاصل تلاش بازیکنان بود زیرا می خواستند که پیروز شوند و در نهایت نیز به هدف خود دست یافتند، امروز صبح در جلسه‌ای که با آنها داشتم مشخص بود که می‌خواهند پیروز شوند با اینکه از لحاظ بدنی شرایط ایده آلی نداریم و به همین دلیل در دقایق پایانی بازی مقابل گل‌گهر تا حدی تدافعی بازی کردیم ولی در نهایت پیروز شدیم و از بابت این پیروزی خوشحالم اما خوشحالی بیشتر من به دلیل این است که بازیکنان با تمام وجود در این دیدار حضور یافتند و این برای ما انزلی‌چی‌ها خیلی خوش آیند است، امروز می‌دیدم که در دقایقی از مسابقه بازیکنان دچار گرفتگی عضله می‌شدند اما می‌جنگیدند و تلاش می‌کردند هنوز هم کار زیاد داریم و رفته رفته بهتر خواهیم شد.

وی بیان کرد: هواداران ملوان نیز همانند گذشته حمایت همه جانبه‌ای از تیم خود داشتند و داشتند تیم را هول می‌دادند، به خصوص در دقایق پایانی تشویق و حمایت آنان بیشتر شد و یکی از دلایل حفظ نتیجه و پیروزی در این بازی علاوه بر بازیکنان حمایت طرفداران بود.

او درباره کاپیتانی امید نورافکن گفت: من تعهدی در تمرینات از نورافکن دیدم که مطمئن شدم او می‌تواند به عنوان کاپیتان به تیم کمک کند، بسیار حرفه‌ای و پرتلاش مثل دیگر بازیکنان تیم، البته من به آنها گفتم راضی کننده نیست و باید تلاش بیشتری کنیم و بهتر شویم.

مازیار زارع درباره حضور ماهان صادقی گفت: صادقی نوجوانان بود و من تصمیم گرفتم که او را به تیم بزرگسالان اضافه کنم، وقت نشد در آن سال به او بازی بدیم و مدام در اردوهای تیم ملی حضور داشت، پارسال به او بازی رسید و در تمرینات هم عملکرد خوبی داشت و امیدوارم در ادامه راه به تیم کمک کند.

زارع درخصوص بازی مقابل استقلال نیز گفت: بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه حساسیت خاص خود را دارد و باید نقاط قوت و ضعف تیم استقلال را به خوبی آنالیز کنیم تا بتوانیم مقابل این تیم نیز بازی قابل قبولی را ارائه و نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها