کد خبر : 2062502 | 26 مرداد 1403 ساعت 01:36 | 28.8K بازدید | 8 دیدگاه

با مرگ برادر و دوست صمیمی: تابستان غمگین اسطوره آرسنال

یان رایت، اسطوره آرسنال با بغض فراوان از درگذشت ناگهانی برادرش تنها چند هفته پس از فوت دوست صمیمی‌اش، کوین کمپل، خبر داد.

با مرگ برادر و دوست صمیمی: تابستان غمگین اسطوره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایت ۶۰ ساله تابستانی بسیار سخت را پشت سر گذاشته است؛ او در فاصله کوتاهی هم‌تیمی سابق خود در آرسنال، کمپل، و برادر بزرگ‌ترش، موریس را از دست داد.

او در پاسخ به گری نویل درباره تابستان دشوارش گفت: «تابستان سختی بود. از دست دادن کوین کمپل خیلی سخت بود و چند هفته بعد برادرم را از دست دادم. یکی از آن چیزهایی است که باید با آن کنار آمد، اما گاهی اوقات شما را در بر می‌گیرد.»

رایت با صدایی لرزان ادامه داد: «مدام سعی می‌کردم با او تماس بگیرم و ناگهان او رفت. فردا به مراسم کوین می‌روم و بعد در سی‌ام ماه مراسم برادرم است. واقعاً سخت است. حالا احساس می‌کنم تا حدودی کنترل اوضاع را در دست دارم، اما می‌دانم بعداً دوباره سراغم می‌آید.»

او درباره چگونگی کنار آمدن با این دو فقدان بزرگ گفت: «بودن در میان مردم به من کمک می‌کند. سوگوار بودن یک پروسه است و هیچ‌وقت تمام نمی‌شود. گاهی اوقات سراغ آدم می‌آید، حتی الان هم نمی‌دانم چه بگویم. دلتنگ هر دوی آن‌ها هستم.»

2068694

کوین کمپل، ستاره سابق اورتون و کاردیف، در ۱۵ ژوئن در سن ۵۴ سالگی بر اثر نارسایی چند ارگانه ناشی از عفونت قلبی درگذشت. او یک ماه قبل از مرگش در بیمارستان بستری شده بود.

رایت در سال ۲۰۰۷ درباره برادرش گفته بود: «برادرم موریس انگیزه من را شکل داد. زندگی او آزار دادن من بود. او به من می‌گفت در فوتبال بدبختم و نمی‌توانم بدوم. من برای جلب رضایت او تمرین می‌کردم و این همان چیزی بود که به من انگیزه داد.»

دیدگاه‌ها