کد خبر : 2062500 | 26 مرداد 1403 ساعت 01:10 | 16.8K بازدید | 14 دیدگاه

روبرتو دی‌زربی:

رقابت با پاری‌سن‌ژرمن رویای ماست

روبرتو دی‌زربی، سرمربی المپیک مارسی، نمی‌خواهد علاقه‌اش برای رقابت با پاری‌سن‌ژرمن را پنهان کند.

رقابت با پاری‌سن‌ژرمن رویای ماست

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو دی زربی که در تابستان باشگاه‌های بزرگی مانند میلان، بارسلونا و حتی بایرن مونیخ به دنبال شرایط همکاری با او بودند در نهایت لیگ برتر انگلیس را به مقصد المپیک مارسی ترک کرد.

او پس از دوران قابل توجه در برایتون امیدوار است که در فرانسه هم یک تیم رقابتی داشته باشد. این مربی ایتالیایی در مصاحبه‌ای که با اکیپ در آغاز فصل جدید لیگ فرانسه انجام داد، اعلام کرد که علاقه دارد اتفاقات فصل گذشته را فراموش کند.

او درباره اهداف شخصی خود در فرانسه گفت: "ما موظف به کسب پیروزی هستیم چون روی کاغذ بازیکنانی که در اختیار دارم قوی‌تر از بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها هستند. رقابت با پاری سن ژرمن رویای ماست. چه زمانی؟ من نمی‌دانم، اما واضح است که هدف ما این است. اکنون ما هنوز در مرحله ساخت و ساز هستیم، پی‌اس‌جی در فصل گذشته کارهای بزرگی انجام داد، اما ما این را پنهان نمی‌کنیم، می‌خواهیم رقیب آن‌ها باشیم. هدف اصلی این است که همه هواداران‌مان را سربلند کنیم، انتظارات زیادی وجود دارد و ما آنها را بدون پنهان کاری می‌پذیریم."

دلایل جدایی از برایتون؟
من ایده‌های مختلفی در مورد مالکیت داشتم. من عاشق فوتبال و کار، اما همچنین آزادی هستم. در برایتون دیگر اینطور نبود و نمی‌خواستم چیزهایی را که به نظرم ناعادلانه می‌دانستم، بپذیرم. می‌خواهم به انفجار ولودروم فکر کنم، به این فکر کنم که گرینوود 15 گل و واهی هم 20 گل بزند.

2068691

خرید میسون گرین‌وود؟
من بازیکنان را بر اساس شخصیت و انگیزه آن‌ها انتخاب می‌کنم. میسون اولین کسی بود که با او تماس گرفتم. من با پدرش صحبت کردم، درباره نیازهای باشگاه و تاریخچه مارسی به او گفتم. او به من گفت که او مارسی را از سال‌های طلایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا به یاد دارد.

چرا قبلا به مارسی نرفته بودی؟
در سال 2022 به دلیل اختلاف نظر بین خاویر ریبالتا، مدیر ورزشی وقت و لونگوریا، قراردادم را امضا نکردم. این بار پنج دقیقه طول کشید تا به توافق برسیم، با لونگوریا و مهدی بن‌عطیه فضای آرامی را پیدا کردم.

دیدگاه‌ها