کد خبر : 2062498 | 26 مرداد 1403 ساعت 08:00 | 50.2K بازدید | 14 دیدگاه

بازیکن 18 ساله، نخواست ستاره هفته اول لیگ باشد!

رضا غندی‌پور شب جالب و پرماجرایی را در اولین بازی برای ملوان پشت‌سر گذاشت.

بازیکن 18 ساله، نخواست ستاره هفته اول لیگ باشد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا غندی‌پور مهاجم جوان تیم فوتبال ملوان می‌توانست شب فراموشی نشدنی را تجربه کند اما در زدن ضربات آخر کم دقت بود و نتوانست در دیدار با گل‌گهر موفق به گلزنی شود.

مهاجم 18 ساله تیم فوتبال ملوان در این مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفت و در همان دقایق ابتدایی مسابقه با محمدرضا اخباری تک‌به‌تک شد اما ضربه او دقت کافی نداشت و اخباری با واکنشی تماشایی توپ را از دست داد تا اولین فرصت توسط مهاجم ملوان از دست برود.

2068685

در دقیقه 20 مسابقه بزرگ‌ترین حسرت برای مهاجم ملوان همراه شد، در حالی که رضا میرزایی با پاس کات بک سعی به خلق موقعیت داشت، دفع توپ اشتباه مدافعان گل‌گهر توپ را مقابل غندی‌پور قرار داد و این بازیکن با دروازه خالی رو به شد اما به شکلی عجیب توپ را به بالای دروازه فرستاد تا این موقعیت به شکلی باورنکردی از دست برود!

2068687

این بازیکن در ادامه مسابقه دونده و پرتلاش ظاهر شد و حضور موثری در زمین داشت و در نهایت با سماجتی که روی توپ ارسالی در عمق داشت توانست پنالتی به سود ملوان بگیرد و موقعیت‌هایی که از دست داده بود را به این شکل جبران کند.

2068686

او با اینکه موفق به گلزنی نشد اما در برد تیم ملوان تاثیرگذار بود و زمینه‌ساز تک گل مسابقه شد و این در حالی است که اگر در موقعیت‌ها کمی با دقت بود می‌توانست شب فراموش‌نشدنی را برای خودش در اولین بازی برای ملوان رقم بزند.

دیدگاه‌ها