کد خبر : 2062493 | 26 مرداد 1403 ساعت 00:40 | 16.5K بازدید | 16 دیدگاه

کاظمیان: امیدوارم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم

قطعا بازی تیم ملی را در این گرما برگزار نمی‌کنند!

بازیکن آلومینیوم اراک می‌گوید که خوشحال است که آنها توانسته‌اند با کسب امتیاز به خانه برگردند.

قطعا بازی تیم ملی را در این گرما برگزار نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین کاظمیان، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از بازی با استقلال خوزستان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در جمع اصحاب رسانه گفت: بازی خیلی خوبی بود و پیش‌بینی می کردیم دیدار دشواری از آب دربیاید. با توجه به فرصت کمی که برای شروع لیگ داشتیم و تمرینات پرفشاری که در این ۲۰ تا ۲۵ روز پشت سر گذاشتیم، خوشبختانه توانستیم با کسب امتیاز به خانه بازگردیم. امیدوارم در ادامه فصل عملکرد بهتری داشته باشیم.

ویدئو: 350208

یکی از خصلت‌های آقای حسینی همین است که تیم یکدست، جوان و پرتلاشی می‌سازد. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تیم خیلی خوبی داریم و ان شالله که بتوانیم به اهداف کادر فنی و باشگاه خواهیم رسید.

فکر نمی‌کنم بازی‌های تیم ملی در خوزستان برگزار شود، زیرا با توجه به دمای 40 تا ۴۵ درجه‌ای که پیش‌بینی می‌شود، سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد. واقعاً هوا بسیار گرم بود و ما تحت فشار قرار گرفتیم و بدنمان تحلیل رفت.

امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که سلامت بازیکنان تحت تأثیر قرار نگیرد. ما صبح تمرین کرده بودیم و آماده بودیم، اما واقعاً هوا بیشتر از آنچه فکر می‌کردیم رطوبت داشت و بیشتر شرجی بود. با این اوصاف، بعید می‌دانم که بازی‌های تیم ملی اینجا برگزار شود.

دیدگاه‌ها