کد خبر : 2062487 | 26 مرداد 1403 ساعت 00:23 | 53.7K بازدید | 76 دیدگاه

رضاوند یا زیبر،کدام بازیکن فیکس خواهد بود؟

تصمیم‌ سخت نکونام برای انتخاب جانشین اندونگ!

غیبت اندونگ و کاکوتا، انتخاب نکونام برای بازیکن پست 8 را سخت کرده است.

تصمیم‌ سخت نکونام برای انتخاب جانشین اندونگ!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی امروز مقابل شمس‌آذر کاکوتا و اندونگ دو بازیکن خارجی خود را در اختیار ندارد و برای انتخاب بازیکن پست 8 با چالش جدی روبه‌رو خواهد شد.

او که فصل گذشته با سیستم 2-5-3 لیگ را به پایان رساند در تمرینات با سیستم متفاوتی حضور پیدا کرد و بنای تیم خود را به حضور وینگرها و هافبک‌های تیم خود گذاشت، اما غیبت این بازیکنان شرایط عجیبی را برای او ایجاد خواهد کرد.

البته استقلال همچنان کوشکی، زلیکیچ و اسلامی را در پست وینگر در اختیار دارد اما برای انتخاب بازیکن پست 8 باید از بین رضاوند و نیک‌نفس یک نفر را در کنار روزبه چشمی قرار دهد.

زبیر نیک‌نفس در بازی‌های هفته‌های آخر لیگ بیست و سوم نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت و آرش رضاوند ثبات و حضور بیشتری در ترکیب آبی‌ها داشته است و باید دید در تمرینات تیم و تفکراتی که نکونام برای بازی با شمس‌آذر در نظر گرفته کدام بازیکن به ترکیب اصلی خواهد رسید.

2063864

حضور دیدیه اندونگ و اضافه شدن او به ترکیب استقلال کار را برای این دو بازیکن سخت می‌کند و آنها از فرصتی که در بازی با شمس‌آذر فراهم شده باید حداکثر استفاده را ببرند و بهترین عملکرد را ارائه کنند تا رقابت نزدیکی با بازیکن تازه‌وارد و توانمند استقلال داشته باشند.

دیدگاه‌ها