کد خبر : 2062485 | 26 مرداد 1403 ساعت 06:00 | 31.1K بازدید | 17 دیدگاه

سپاهان، حزباوی را به حال و هوای السد و قطر برد!

امین حزباوی به سبک معارفه تیم‌های قطری در رونمایی پیراهن سپاهان حاضر شد.

سپاهان، حزباوی را به حال و هوای السد و قطر برد!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان برای امین حزباوی شباهت زیادی به مدل هواداری و سبک و سیاق تیم‌های قطری داشت و بعد از جدایی از این تیم او را در فضای تیم سابق خود قرارداد!

قطری‌ها که سبک خاصی در هواداری دارند و حتی در لوگو جام ملت‌های آسیا از شال‌های معروف هواداری خود استفاده کرده بودند، در مراسم معارفه خود هم از این نماد استفاده می‌کنند، حالا امین حزباوی در رونمایی پیراهن سپاهان با بستن شال هواداری سپاهان روی سر خود به سبک تیم سابق خود مقابل دوربین قرار گرفت.

امین یکی از جوان‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران است که خیلی زود در تیم مطرح السد قطر حضور پیدا کرد اما بعد از چند فصل حضور در این تیم به ایران بازگشت و در تیم سپاهان به میدان خواهد رفت.

2068669

او در بازی مقابل شباب الاهلی در خط دفاعی سپاهان مورد استفاده قرار گرفت اما نتیجه خوبی در آن مسابقه رقم نخورد، با این حال بازهم شانس بالایی برای حضور در زمین و رسیدن به ترکیب اصلی سپاهان را خواهد داشت.

سپاهان در اولین بازی خود امروز مقابل چادرلمو قرار خواهد گرفت و باید دید مورایس از حزباوی در کنار یکی از مدافعان باتجربه خود استفاده خواهد برد یا به ترکیب سال گذشته بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها