کد خبر : 2062483 | 26 مرداد 1403 ساعت 06:55 | 15.1K بازدید | 32 دیدگاه

گری نویل:

شاید تن‌هاخ تا آخر فصل مربی یونایتد نباشد!

گَری نویل، اسطوره منچستر یونایتد، هشدار داد که اریک تن‌‌هاخ تحت فشار شدیدی برای کسب نتایج در این فصل قرار خواهد گرفت.

شاید تن‌هاخ تا آخر فصل مربی یونایتد نباشد!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ فصل گذشته را در رتبه هشتم لیگ برتر به پایان رساندند اما قهرمانی در جام حذفی انگلیس با شکست دادن منچستر سیتی، جان تن‌هاخ را در اولدترافورد نجات داد. با این حال، سرمربی هلندی به خوبی می‌داند که برای جلب اعتماد هواداران و مهم‌تر از آن، هیئت ورزشی، باید تیمش را به یک شروع قدرتمند در لیگ برتر برساند.

سیر جیم رتکلیف و همکارانش از سرمربی هلندی حمایت کامل کرده و بازیکنانی مانند لنی یورو، ماتیس دی‌لیخت و نصیر مزراوی را برای تقویت خط دفاعی خریداری کرده‌اند. همچنین انتظار می‌رود یوشوا زیرکزی به خط حمله قدرت بیشتری ببخشد تا مارکوس رشفورد و راسموس هویلوند را حمایت کند. اکنون مسئولیت بر عهده تن‌هاخ است تا بهترین عملکرد را از بازیکنانش بگیرد و یونایتد را دوباره به جمع مدعیان قهرمانی در کنار سیتی، آرسنال و لیورپول بازگرداند.

نویل معتقد است که یونایتد باید فصل را با پیروزی آغاز کند تا فشار روی تن‌هاخ کاهش یابد. او در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت: "امیدوارم اریک تن‌هاخ در پایان فصل همچنان سرمربی منچستر یونایتد باشد. شکی نیست که اگر یونایتد شروع ضعیفی داشته باشد و نتایج مشابه فصل گذشته تکرار شود، تن‌هاخ خیلی زود تحت فشار شدید قرار خواهد گرفت. اما من واقعاً نسبت به منچستر یونایتد خوش‌بین هستم. فکر می‌کنم بازیکنانی که آنها خریداری کرده‌اند، از نظر پروفایل با خریدهای گذشته متفاوت هستند."

2068666

نویل اگرچه نگران مصدومیت لوک شاو و وضعیت طولانی‌مدت هويلاند است، اما معتقد است که یونایتد با حضور افراد مناسب در هیئت مدیره توسط اینه‌اس، در وضعیت بهتری نسبت به فصل گذشته قرار دارد. او افزود: "هنوز در برخی نقاط تیم عدم تعادل وجود دارد که باید بهبود یابد. نگرانی‌هایی در مورد لوک شاو وجود دارد که دوباره مصدوم شده است. حالا چه کسی در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد؟ همچنین اگر مشکلات مصدومیت راسموس هويلاند ادامه یابد، ممکن است مشکلات خط حمله برای منچستر یونایتد ایجاد شود. به طور کلی فکر می‌کنم آنها نسبت به سال گذشته در شرایط بهتری هستند و امیدوارم تغییر در رأس باشگاه با حضور اینیوس، که سال‌ها مورد انتظار بود، تصمیم‌گیری‌های عاقلانه‌تری را به همراه داشته باشد."

2068665

تمام نگاه‌ها به تن‌هاخ خواهد بود زمانی که تیمش را برای اولین بازی لیگ برتر مقابل فولام در اولدترافورد هدایت می‌کند.

دیدگاه‌ها