کد خبر : 2062482 | 26 مرداد 1403 ساعت 05:00 | 32.9K بازدید | 47 دیدگاه

دغدغه عجیب استقلال، رضائیان ستاره بدون جانشین!

جدایی تورانیان شرایط عجیبی را در پست دفاع راست استقلال به وجود آورد!

دغدغه عجیب استقلال، رضائیان ستاره بدون جانشین!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی سامان تورانیان از استقلال تبدیل به یک دغدغه برای کادرفنی و هواداران استقلال شد تا آنها در کنار رامین رضائیان هیچ بازیکن تخصصی برای حضور در پست دفاع راست نداشته باشند.

استقلال با جدایی صالح حردانی، کوین یامگا، میلاد فخرالدینی و سامان تورانیان چهار بازیکنی که توانایی حضور در این پست را داشتند از دست داد و تنها رامین رضائیان را جذب کرد و حالا روی نیمکت این تیم هیچ بازیکنی قابلیت حضور در پست دفاع راست را ندارد.

البته آبی‌ها با حضور رضائیان در این پست خیال آسوده‌ای دارند اما برای استراحت دادن به رامین و یا در غیاب او بازیکن شاخص یا حتی جوانی در اختیار ندارند تا در پست تخصصی به میدان برود و باید از مدافعان میانی یا وینگرها در این پست استفاده کند.

2058367

شاید استقلالی‌ها یک بازیکن از آکادمی را برای این پست در نظر بگیرند تا در زمان نیاز از او برای جانشینی رضائیان استفاده کنند یا شاید بازیکنانی مانند کوشکی، فلاح و سلیمی را برای جانشینی مقطعی رضائیان در نظر گرفته باشند.

رامین رضائیان فصل گذشته با حساب بازی‌های ملی در 47 مسابقه حضور داشت و فصل سنگینی را پشت سرگذاشت و باید دید در این فصل هم می‌تواند در تمامی مسابقات برای استقلال به میدان برود یا غیبت او برای نکونام چالش‌های عجیبی را ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها