کد خبر : 2062478 | 26 مرداد 1403 ساعت 00:04 | 11.7K بازدید | 13 دیدگاه

روشنک: تهران از هفته چهارم میزبانی می‌گیرد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌گوید استادیوم‌ها در سه هفته ابتدایی رقابت‌ها نواقصی خواهند داشت.

روشنک: تهران از هفته چهارم میزبانی می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر که امشب در ورزشگاه امام خمینی اراک حاضر شده بود، پس از پایان دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار داشت: خوشبختانه با همه مشکلات و دشواری‌هایی که خودتان در جریان هستید، لیگ در همان تاریخی که از قبل اعلام کرده بودیم، آغاز شد. بازی خوبی با حضور VAR داشتیم.

او در ادامه گفت: جا دارد یک تشکر ویژه از همه کسانی که در مجموعه فدراسیون‌ و خارج از فدراسیون‌ کمک کردند تا VAR به اولین بازی لیگ برسد، داشته باشم. از شخص رئیس محترم فدراسیون‌ که خیلی تلاش کردند، دبیرکل فدراسیون و همچنین جناب آقای تارقلی‌زاده و همه دوستانی که کمک کردند امروز مسابقات با VAR برگزار شود، تشکر می‌کنم. امیدوارم فصل جذاب و خوبی را در پیش داشته باشیم که این جذابیت‌ها جایگزین تنش‌ها و مشکلاتی باشند که پیش از این وجود داشت.

روشنک در واکنش به اینکه ورزشگاه امام خمینی کاملا آماده نبود، گفت: ما دو سه هفته اول مقداری نواقص خواهیم داشت. به هر حال ورزشگاه امام خمینی اراک قرار بود از هفته دوم آماده باشد، به همین دلیل در این یک هفته خیلی از کارها از جمله نصب کامل گیت‌ها، ورودی‌ها و همینطور CIP و جايگاه خبرنگاران جزو مواردی بود که قرار بود در یک هفته آینده انجام شود و به بازی خود آلومینیوم برسد. به همین دلیل همه مشکلات امروز حل نشده بود.

او همچنین گفت: با این حال من از مدیریت مدیریت باشگاه آلومینیوم و هیئت فوتبال مرکزی تشکر می‌کنم که پذیرفتند بازی امروز اینجا باشند. وضعیت ورزشگاه تهران در این چند هفته و تا بعد از فیفادی وضعیت مناسبی نیست و انشالله از هفته چهارم شرایط بهتر خواهد شد. قبول دارم نواقصی وجود دارد اما امیدواریم به زودی برطرف شود.

دیدگاه‌ها