کد خبر : 2062477 | 26 مرداد 1403 ساعت 00:03 | 93.5K بازدید | 192 دیدگاه

ایوب به‌جای وحید، تیری در قلب هوادار

کمبود مدافع چپ تخصصی از عوامل توقف پرسپولیس در بازی افتتاحیه لیگ در اراک بود.

ایوب به‌جای وحید، تیری در قلب هوادار

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه ۷۸ همان اتفاق تلخی که دو ماه همه از وقوعش می‌ترسیدند، رخ داد. وحید امیری ۳۶ ساله خسته شد و گاریدو برای تقویت تیمش، تعویضی را  کرد که آه از نهاد میلیون‌ها هوادار پرسپولیس برخاست.

امیری بیرون رفت و خبری از عبدالکریم حسن نبود، امیری بیرون رفت اما یحیی عطیه‌الله به زمین نیامد، امیری به بیرون رفت و نه مدافع برزیلی نه مدافع مجاری و نه هیچکس دیگر به زمین نیامد.

وحید امیری درست در لحظاتی که می‌بایست در هر دو جناح همانند یک قیچی برا امان حریف را می‌برید، به بیرون رفت تا ایوب جایش را بگیرد.

ایوب‌العملود از راست به چپ آمد تا یک جوان آینده‌دار به نام یعقوب براجعه به میدان بیاید، مسلما در لحظاتی که بازیکن باتجربه‌ای مثل فرشاد احمدزاده قادر به ارائه یک‌چهارم قابلیت همیشگی‌اش نبود، این جوان هم کاری از پیش‌نبرد.

2068652

دقیقه ۷۸ گاریدو قصد تقویت جناحینش را داشت اما با این تعویض هر دو بالش را چید؛ نه ایوب در جناح چپ موفق بود و نه یعقوب در آن سو. تعویضی که عملا ارونوف را هم از جریان بازی خارج کرد.

مقصر گاریدو نیست چون او هیچ مدافع چپی در اختیار نداشت؛ دقیقه ۷۸ کابوسی بود که هواداران دو ماه تمام در مورد وقوعش هشدار دادند اما طلسم این خرید شکسته نشده و هنوز هم پابرجاست، هنوز هم نفس می‌کشد، هنوز هم خودنمایی می‌کند و هنوز هم ریشخند می‌زند به ریش همه ما.

شب جمعه همه اعم از هوادار و خبرنگار و پیشکسوت فوتبال دیدند که پرسپولیس محتاج دو خرید است. یک مدافع چپ دونده و پرکار و یک علی قلی‌زاده که بیاید و کار را تمام کند.

احتمالا قهرمان لیگ۲۴ را همانند فصل قبل یک امتیاز تعیین می‌کند و پرسپولیس امروز سخاوتمندانه به واسطه عدم تکمیل تیمش دو امتیاز حساس را در اراک جا گذاشت؛ ورزشگاهی که برای قرمزها آمد ندارد، چمن مرغوب ندارد و آکنده از خاطرات تلخ است اما خدا می‌داند چرا باید این مستطیل نامحبوب، ورزشگاه خانگی قرمزها قلمداد شود!

2068651

گاریدو دقیقه ۷۸ سوت پایان مسابقه را ۲۰ دقیقه زودتر از داور به صدا در آورد، بازی اسم و فامیل را فراموش کنید. یک گزینه، یک نام، یک توافق، هیچکس بیشتر از این نمی‌خواهد.

مهدی طاهرخانی

دیدگاه‌ها