کد خبر : 2062476 | 26 مرداد 1403 ساعت 06:40 | 44.6K بازدید | 76 دیدگاه

نظری ندارم، امیدوارم وی ای آر در همه بازی‌ها باشد

حرف‌های متفاوت سروش در مورد عذرخواهی تاج

سروش رفیعی نظر متفاوتی در مورد اظهارات مهدی تاج دارد.

حرف‌های متفاوت سروش در مورد عذرخواهی تاج

به گزارش “ورزش سه”، رئیس فدراسیون فوتبال هفته گذشته در مصاحبه جنجالی خود در تبریز از باشگاه استقلال بابت اشتباهی که در هفته پایانی فصل گذشته و بازی پرسپولیس و مس رفسنجان رخ داد، عذرخواهی کرد.

او با اشاره به اینکه این اشتباه باعث تغییر تیم قهرمان شد، گفت که از هواداران این تیم عذرخواهی می‌کند. با این حال سیدجلال حسینی کاپیتان سابق پرسپولیس در واکنش به اظهارات تاج گفت که در سایر هفته‌ها اشتباهات بیشتری به ضرر پرسپولیس رخ داد.  

سروش رفیعی اما با لحنی آرام‌تر در این مورد صحبت کرده است: من که خودم فکر میکنم دو سال پیش این را گفتم. همه دنیا دلیلی داشته که از وی ای آر استفاده می‌کنند. اگر دلیلی نداشت داوران اسپانیا و آلمان و ایتالیا که از لحاظ مالی و آمادگی و فنی نمی‌گویم بهتر هستند اما کیفیت خوبی دارند دیگر. یک دلیلی دارد که از وی ای آر در تمام مسابقات آنها استفاده می‌شود.

2068648

او همچنین می‌گوید: ما خیلی فاصله داریم با لیگ‌های بزرگ و حتی لیگ‌های سطح اول فوتبال آسیا. اما من دیگر خسته شده‌ام که بگویم چرا یک زمین خوب نداریم و چرا امکانات خوب نیست.

سروش در پاسخ به این سوال که آیا این موارد انگیزه او را کم نمی‌کند؟ گفت: انگیزه را کم نمی‌کند چون شما در نهایت به عنوان بازیکن پرسپولیس و استقلال مجبور هستید. عشق و هیجانی که هوادار می‌دهد باعث می‌شود شما تلاشتان را بکنید اما امیدوارم این درک هم باشد که شما نیاز به امکانات دارید که کیفیت مناسبی را بدهید.

هافبک پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های تاج نیز اظهار داشت: در مورد صحبت‌های آقای تاج… نظری ندارم. امیدوارم این فصل در تمام بازی‌ها وی ای آر استفاده شود و مردم قضاوت کنند.

دیدگاه‌ها