کد خبر : 2062475 | 26 مرداد 1403 ساعت 06:30 | 23.7K بازدید | 14 دیدگاه

جواد به ترکیب برنده آبی‌ها دست نزد:

گلرهای استقلال در بالاترین سطح اعتماد نکونام!

اسکواد گلری استقلال بدون تغییر نسبت به فصل گذشته وارد لیگ بیست و چهارم شد.

گلرهای استقلال در بالاترین سطح اعتماد نکونام!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با ثبات کامل نسبت به فصل گذشته خط دروازه خود را برای فصل جدید حفظ کرد تا بدون تغییر از اسکواد گلری فصل گذشته در مسابقات لیگ بیست و چهارم بهره ببرد.

محمدرضا خالدآبادی و حسین حسینی فصل گذشته با مجموع 19 کلین‌شیت بیشترین کلین‌شیت را در بین تمام تیم‌های لیگ برتری انجام دادند و نکونام با حفظ کردن این ترکیب علاوه بر درخشش آنها در فصل جاری، نیم‌نگاهی هم به آینده باشگاه داشته است و اجازی جدایی به محمدرضا خالدآبادی نداد، هرچند این دروازه‌بان علاقه زیادی داشت تا در تیمی حضور پیدا کند که بتواند به میدان برود، اما باشگاه استقلال با مخالف جدی در این زمینه او را در جمع آبی‌پوشان نگه داشت.

2068647

حسین‌ حسینی با چالش‌های که در ابتدای نقل و انتقالات پشت سرگذاشت، حالا انگیزه زیادی دارد تا شایستگی خود را در فصل جدید به اثبات برساند و البته با بازوبند کاپیتانی که در اختیار دارد، تیم پرستاره استقلال را به سمت قهرمانی رهبری کند و اولین جام خود را به عنوان کاپیتان بالای سر ببرد.

حسینی فصل گذشته با 18 کلین‌شیت توانست دستکش طلای فوتبال ایران را به دست آورد و برای تکرار این موفقیت، به تکرار عملکرد فصل گذشته خود نیاز خواهد داشت و جواد نکونام هم حساب ویژه‌ای روی او و گلر جوان آبی‌ها باز کرده است.

دیدگاه‌ها