کد خبر : 2062471 | 25 مرداد 1403 ساعت 23:48 | 45.7K بازدید | 80 دیدگاه

بخاطر مردم قزوین به شمس‌آذر برگشتم

دقیقی: استقلال بهترین تیم نقل‌و‌انتقالات بود

سرمربی شمس آذر می‌گوید که او ملوان را کامل تحویل زارع داده ولی مازیار نتوانست شرایط مطلوب را فراهم کند.

دقیقی: استقلال بهترین تیم نقل‌و‌انتقالات بود

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی سرمربی شمس‌آذر در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: ما در برابر تیم بسیار پرمهره استقلال تهران یک بازی بسیار سخت پیش رو داریم. اگر بخواهم صادقانه بگویم، به نظر من استقلال تهران بهترین تیمی است که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان را به خدمت گرفته است. این تیم نه تنها بازیکنان خارجی با کیفیتی را جذب کرده که دارای سابقه بازی در کشورهای صاحب فوتبال مانند انگلیس، آلمان و فرانسه هستند، بلکه بازیکنان ایرانی همچون رامین رضائیان، زکی‌پور و کوشکی را نیز در پست‌های مختلف به خدمت گرفته است. به نظر من، استقلال تهران تیمی کامل با تنوع تاکتیکی است.

او ادامه داد: ما شناخت دقیقی از این تیم نداریم و تاکنون به مشکلات خاصی از سوی این تیم برنخورده‌ایم. همچنین، اطلاعات دقیقی درباره مباحث تاکتیکی این تیم در دسترس نداریم، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که با توجه به بحرانی که تیم شمس آذر دچارش شده است - بحرانی که بعد از رفتن من به وجود آمد و نمی‌خواهم زیاد به آن بپردازم - شرایط را پله‌پله همچون گذشته بهبود بخشیم و موجب خوشحالی مردم قزوین شویم.

وی درخصوص بازگشتش به شمس‌آذر و جدایی تعداد زیادی از بازیکنان گفت: من اجازه جدایی هیچ بازیکنی را نداده بودم؛ بلکه در زمان نبودنم برخی بازیکنان جدا شدند. سال گذشته رفتن من توافقی بود و بیشتر با هدف درآمدزایی برای باشگاه صورت گرفت. با وجود همه چالش‌ها و کمبودها، فکر می‌کنم نیم‌فصل دوم موفقی را پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: کمتر از یک هفته است که در خدمت باشگاه شمس آذر هستم و اگر واقعاً شرایط بحرانی نبود، بدون تعارف می‌گویم که قصد بازگشت به این تیم را نداشتم. من اعتقاد دارم که بهترین کاری که می‌توانستم برای فوتبال قزوین انجام دهم را انجام داده‌ام و دلیل رفتن من به دنبال فضای بهتر برای تحقق ایده‌هایم در فوتبال ایران بود. بازگشت من واقعاً به تقاضای مردم عزیز استان قزوین بود.

2030736

وی اظهار داشت: در ماه گذشته شرایط خوبی برای فوتبال قزوین و باشگاه شمس‌آذر رخ نداد؛ از جدایی بازیکنان و مربیان گرفته تا مشکلات تمرینی و حتی اسکان بازیکنان. ما هنوز حتی مدیر رسانه نداریم و بلیط‌فروشی بازی نیز آغاز نشده است. در حالی که سال گذشته از یک هفته قبل، فضای مجازی و رسانه‌ها با ما همراه بودند و بسیاری از چالش‌ها و کمبودها را با این فضای تبلیغاتی جبران می‌کردیم، اکنون تیم در بحرانی‌ترین زمان خود قرار دارد.

دقیقی گفت: ما در حال حاضر هیچ یک از امکانات و شرایط لازم را نداریم، اما به کمک خداوند و با همکاری مالکین باشگاه که مثل برادران من هستند، به دنبال بهبود شرایط هستیم. با جذب چند بازیکن جدید و آماده‌سازی تیم، امیدوارم بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم. اگر بتوانیم از این سه بازی پیش رو عبور کنیم و امتیاز بگیریم، فکر می‌کنم در تعطیلات بتوانیم تیم را دوباره بازسازی کنیم. البته، بازار نقل‌و‌انتقالات این فصل بسیار محدود بود و قوانین فدراسیون فوتبال هم تا حدی دست و پای ما را بسته است. تیم‌هایی مانند استقلال، سپاهان و فولاد معترض هستند که سقف بودجه تعیین شده رقم پایینی است.

سرمربی شمس‌آذر اضافه کرد: شرایط دشوار است، اما ما یک تیم قوی هستیم و تاکنون این را ثابت کرده‌ایم. مردم شریف استان قزوین، با توجه به ریشه‌های فرهنگی و توانایی‌هایی که در گذشته نیز از خود نشان داده‌اند، همواره نشان داده‌اند که اگر در کنار یکدیگر باشند، می‌توانند همچون گذشته بر چالش‌ها فائق آیند.

وی درباره اینکه از مازیار زارع گلایه داشته، گفت: من گلایه‌ای نداشتم. پیش از این که به اینجا بازگردم، دوست عزیزم مازیار زارع مسئولیت تیم را بر عهده داشت. اگرچه من شخصاً حضور نداشتم، اما برادرم و دوستانم همیشه او را همراهی کردند تا بتواند کار را پیش ببرد. مازیار فردی با شخصیت و با شرافت است و همیشه در پی انجام درست کارهاست، اما به اعتقاد من، در شرایطی که اینجا حضور داشت، با مشکلات مختلفی مواجه شد که نتوانست شرایط مطلوب را فراهم کند. البته من همه مشکلات را به گردن مازیار عزیز نمی‌اندازم.

او گفت: در باشگاه ملوان، تمام قول و قرارهای من با آقای دنیا مالی، که اکنون به عنوان گزینه وزارت ورزش مطرح هستند، بود. برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و نمی‌خواهم زیاد وارد جزئیات شوم، اما هر فردی درونی و وجدانی دارد. من تا زمانی که در باشگاه ملوان بودم، تمام تلاشم را برای موفقیت این باشگاه انجام دادم و تیمی تقریباً آماده با بدنه‌ای از بازیکنان سرباز و جوانان محلی را تحویل مازیار عزیز دادم.

2064908

او اضافه کرد: با این حال، اتفاقات پشت صحنه و موضوعات مختلفی وجود داشت که مانع از موفقیت‌های بیشتر شد. به اعتقاد من، شهر بندر انزلی و باشگاه ملوان نیازمند حمایت بیشتری از سوی مسئولین هستند. آقای دنیامالی نیز به شدت پیگیر موضوعات بود تا مشکلات در کوتاه‌مدت حل شود، اما به دلیل وقایعی مانند ترور اسماعیل هنیه و شهادت آیت‌الله رئیسی یا تحلیف ریاست جمهوری، شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نتوانستند به وعده‌های خود عمل کنند.

دقیقی در پایان گفت: در یک جلسه پیامی از سوی ایشان به من داده شد، و با توجه به قول و قراری که داشتیم، من نتوانستم به خدمت خود در باشگاه ادامه دهم. اما چه آقای دنیا مالی به عنوان وزیر ورزش منصوب شوند و چه در جایگاه دیگری خدمت کنند، برای ایشان و باشگاه ملوان بندر انزلی آرزوی موفقیت دارم. هرچند که در درون خودم گلایه‌هایی دارم، اما چون این شهر و وجودش به ملوان بندر انزلی وابسته است، همیشه برای آنها دعا می‌کنم و امیدوارم حال دل مردمش خوب باشد.

دیدگاه‌ها