کد خبر : 2062461 | 26 مرداد 1403 ساعت 03:00 | 15.1K بازدید | 10 دیدگاه

لارا وودز:

به خاطر ایمان خلیف تهدید به مرگ شدم!

لارا وودز، مجری تی‌ان‌تی اسپورتس پس از اظهار نظر درباره بوکسور زن المپیکی تهدید به مرگ شد.

به خاطر ایمان خلیف تهدید به مرگ شدم!

به گزارش "ورزش سه"، لارا وودز، مجری 37 ساله تی‌ان‌تی اسپورتس، پس از اظهار نظر درباره جنجال جنسیتی ایمان خلیف، بوکسور المپیکی، با تهدیدهای مرگ روبرو شد.

او با انتشار توییتی درباره مقاله‌ای در تلگراف نوشت: "مقاله خوبی بود، الی." این مقاله با عنوان "کور شده توسط ایدئولوژی: درون جنجال بوکس که کمیته بین‌المللی المپیک را تضعیف و المپیک را بی‌آبرو کرد" منتشر شده بود.

وودز پس از این پست گفت که "تهدیدهای مرگ متعددی علیه خود و فرزند متولد نشده‌اش" دریافت کرده است.

او در ایکس نوشت: "از زمانی که به این مقاله پاسخ دادم، تهدیدهای مرگ متعددی علیه خودم و فرزند متولد نشده‌ام دریافت کرده‌ام. سوالاتی درباره جنسیت خودم (من باردارم پس فکر می‌کنم این موضوع را روشن می‌کند)، درخواست اخراج من از کارفرمایم، تهدید به خانه‌ام. من به عنوان یک نژادپرست و متعصب و همچنین توهین‌های مختلف مورد خطاب قرار گرفته‌ام. همچنین از من سوال شده است که چرا قبلاً نگرانی‌هایی در این مورد مطرح نکرده‌ام؟"

خلیف پس از آنکه منتقدان گفتند حضور او ایمنی زنان را به خطر می‌اندازد، در مسابقات بوکس زنان 66 کیلوگرم المپیک به مدال طلا دست یافت. اما خلیف با انتقاد تعدادی از چهره‌های سرشناس در رسانه‌های اجتماعی روبرو شد که می‌گفتند او مرد است و نباید شرکت کند.

2068626

گفته می‌شود، او ایلان ماسک و جی.کی. رولینگ را در یک دادخواست سایبری تهمت‌آمیز نام برده است و وکیلش ادعا می‌کند که توییت‌های دونالد ترامپ نیز بررسی خواهد شد. خلیف شکایت کیفری علیه مقامات فرانسوی نیز ثبت کرده است.

این شکایت حاوی اتهامات "اعمال آزار و اذیت سایبری تشدید شده" علیه این بوکسور الجزایری است.

نبیل بودی، وکیل خلیف، به ورایتی گفت: «جی‌کی رولینگ و ایلان ماسک و دیگران در این دادخواست نام برده شده‌اند. ترامپ توییت کرد، بنابراین صرف نظر از اینکه او در دادخواست ما نام برده شود یا خیر، او به طور اجتناب‌ناپذیر به عنوان بخشی از دادستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. آنچه ما می‌خواهیم این است که دادستانی نه تنها این افراد، بلکه هر کسی که لازم می‌داند را مورد بررسی قرار دهد.»

این وکیل پاریسی افزود: «اگر پرونده به دادگاه برود، آنها محاکمه خواهند شد.»

جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، پس از پیروزی خلیف بر آنجلا کارینی، بوکسور ایتالیایی، او را سرزنش کرد. کارینی تنها 46 ثانیه پس از شروع مسابقه دور حذفی را ترک کرد و از دست دادن با خلیف خودداری کرد و ادعا کرد که هرگز تا این حد مشت نخورده است.

رولینگ خلیف را متهم کرد که مردی است که «از ناراحتی زنی که به سرش مشت زده لذت می‌برد».

دیدگاه‌ها