کد خبر : 2062458 | 25 مرداد 1403 ساعت 23:06 | 4.6K بازدید | 8 دیدگاه

هفته به هفته بهتر خواهیم شد؛

آذرباد: طبیعی بود از گل‌مان دفاع کنیم

محسن آذرباد معتقد است تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای تقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر بوده است.

آذرباد: طبیعی بود از گل‌مان دفاع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد پس از تساوی ۱-۱ ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بازی‌ها شروع شد. اولین بازی‌مان برابر تیم قهرمان خیلی سخت بود. ما خیلی زود به گل رسیدیم و یک بازی بسیار خوب داشتیم. فکر می‌کنم برای هفته اول تساوی بد نبود.

او در خصوص شرایط ذوب‌آهن عنوان کرد: ذوب‌آهن امسال تغییراتی در بازیکنان داشته است. فکر می‌کنم این تیم هفته به هفته بهتر شود و امیدوارم جدا از نتیجه، بتوانیم روند خوب سال گذشته را ادامه بدهیم.

آذرباد در واکنش به اینکه ذوب‌آهن پس از گل در لاک دفاعی فرو رفت، گفت: وقتی برابر تیمی مثل پرسپولیس که بازیکنان توانمندی دارد، زود به گل می‌رسی، طبیعی است که عقب بازی کند. ما کمی عقب بودیم و دنبال ضدحمله بودیم، اما بازی را کنترل کردیم. در مجموع فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

بازیکن ذوب‌آهن در واکنش به اینکه پرتاب اوت تبدیل به تاکتیک ذوب‌آهن شده است، گفت: بالاخره از توانایی‌هایمان استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص شرایط استادیوم امام خمینی اراک گفت: اراک‌ چمن خیلی خوبی داشت، اما امیدوارم مثل چمن تهران هم حل شود. فکر می‌کنم هر تیمی در شهر خودش بازی کند، قشنگ‌تر است. امیدوارم هم استقلال و هم پرسپولیس بتوانند در تهران میزبانی کنند.

دیدگاه‌ها