کد خبر : 2062453 | 25 مرداد 1403 ساعت 22:50 | 25.5K بازدید | 25 دیدگاه

حمله خلیف به ترامپ و ماسک: به غرورم توهین کردید

ایمان خلیف، قهرمان المپیک، تصویر جدیدی از ظاهرش منتشر کرده و به حملات دونالد ترامپ و ایلان ماسک پاسخ داد.

حمله خلیف به ترامپ و ماسک: به غرورم توهین کردید

به گزارش"ورزش سه"، پس از کسب طلا در پاریس و استقبال از او به عنوان یک قهرمان در الجزایر، زندگی ایمان خلیف دیگر مانند قبل از شروع بازی‌های المپیک 2024 نیست.

پس از تمام حواشی پیرامون حضور بوکسور الجزایری در رینگ‌های پاریس، قهرمان المپیک با ظاهری کاملاً متفاوت از آنچه در پاریس به نمایش گذاشته بود، دوباره به زندگی خود ادامه می‌دهد.

2068615

برخلاف تصویری که میلیون‌ها بیننده المپیک از خلیف به یاد دارند، او با آرایش متفاوت مقابل دوربین‌ها ظاهر شده است. با این چهره جدید، به نظر می‌رسد که این بوکسور می‌خواهد به تمام حواشی پیرامون ظاهر خود پایان بدهد تا دیگر از او به عنوان یک بوکسور "مرد در رقابت‌های زنان" یاد نشود.

ایمان خلیف در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس از اتفاقات پاریس و تمام حملاتی که در جریان این بازی‌ها شاهد آن بوده، صحبت کرد.

2068614

او در واکنش به موضع‌گیری ایلان ماسک و دونالد ترامپ گفت:"به غرور من توهین کردند. راستش من دوست ندارم سیاست را با ورزش ادغام کنم. ورزش و سیاست دو چیز جدا از هم هستند و برخی از سیاست‌مداران در حق من بی‌انصافی کرده‌اند. آن‌ها حق ندارند چیزی درمورد جنسیت من بگویند.

این توهین بزرگی به خانواده من، به غرور خانواده من، به غرور الجزایر، به زنان الجزایر و به ویژه به جهان عرب است. همه می‌دانند که من یک دختر مسلمان هستم. اگر کسی بخواهد از من عذرخواهی کند، قبول می‌کنم.  اگر کسی از من معذرت خواهی کند، مطمئناً آن را می‌پذیرم. اما برای کسانی که عذرخواهی نمی‌کنند، پیامی دارم: من یک زن هستم و یک زن خواهم ماند. و غرور من بالاتر از هر چیز دیگری است."

دیدگاه‌ها